Şirketleri koronavirüs sonrası “Yeni Normal”e hazırlayacak 5 adım

McKinsey & Company, bir sağlık sorunu olmanın ötesinde küresel ekonomik ve toplumsal krize neden olan…

Perakendenin koronavirüs ile mücadelesi

Tüm dünyayı kasıp kavuruyor, binlerce insanı öldürüyor, yüz binlercesini ise karantinaya mahkum ediyor… Sağlığımızı ve…

Koronavirüs süresince iş uygulamalarının indirilme oranı yüzde 90 arttı

Koronavirüs kaynaklı karantina süreci devam ettikçe, TikTok ve diğer uygulamalar popülerlik kazanmaya başladı. The Influencer…

Salgın sırasında pazarlamacılara ilham verecek 5 yol

Hayatın tüm alanlarının belirsizlikle kaplı olduğu salgın döneminde Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman’a…

Balparmak Apitera Propolis’ten yeni kampanya: “Bu Günler Geçecek”

Balparmak, çam balıyla tatlandırılmış yeni ürünü Apitera Propolis için yeni bir kampanya hazırladı. Dijital mecralarda…

Koronavirüs sırasında e-ticaret’te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler

Eve kapanma süreciyle birlikte tüketici davranışları da büyük ölçüde değişim gösterirken tüketicilerin çoğu alışverişlerini online…

ARED, sağlık çalışanları için koronavirüs kalkanı ürettiğini açıkladı

Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED), tüm dünya ile birlikte Türkiye’yi de etkisi altına alan…

Koronavirüs salgınında davranışlarınız hangi bölgede yer alıyor?

Koronavirüs salgını insan ilişkilerinden tüketim alışkanlıklarına, duygu durum hallerinden davranışlara kadar tüm yönüyle insana etki…

Perakendecilere koronavirüs sürecinde ayakta kalmak için 8 öneri!

Koronavirüs salgını dünyanın her yerinden birçok şirketin kepenklerini geçici de olsa indirmesine neden oldu. Hala…

Beş adımda evden çalışmayı verimli hale getirin

Evde keyifli vakit geçirmek, dinlenmek ve hem kendiniz hem ailemiz için yapmamız gerekenleri biliyorsunuz. Peki…

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…

Türkiye’de işe gitme oranında yüzde 45’lik bir azalma görüldü

Google, koronavirüs salgınının başlamasından bu yana toplulukların farklı coğrafyalarda ve zamanlarda hareketliliğinin nasıl değiştiğini göstermek…