Koronavirüs salgını sırasında reklamcılıkta 18 tüyo

Koronavirüs salgını sırasında reklamcılıkta 18 tüyo

Bugünlerde her kreatifin aklında aynı soru var: “İnsanlarla böyle bir süreçte nasıl iletişim kurabilirim?” Ancak…

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal...

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal…

Tüm dünyayı etkileyen koronavirüs hız kesmeden etkisi sürdürürken markalar da iletişim çalışmalarını ne yönde geliştirmeleri…

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…

Şirketleri koronavirüs sonrası "Yeni Normal"e hazırlayacak 5 adım

Şirketleri koronavirüs sonrası “Yeni Normal”e hazırlayacak 5 adım

McKinsey & Company, bir sağlık sorunu olmanın ötesinde küresel ekonomik ve toplumsal krize neden olan…

Perakendenin koronavirüs ile mücadelesi

Perakendenin koronavirüs ile mücadelesi

Tüm dünyayı kasıp kavuruyor, binlerce insanı öldürüyor, yüz binlercesini ise karantinaya mahkum ediyor… Sağlığımızı ve…

Koronavirüs süresince iş uygulamalarının indirilme oranı yüzde 90 arttı

Koronavirüs süresince iş uygulamalarının indirilme oranı yüzde 90 arttı

Koronavirüs kaynaklı karantina süreci devam ettikçe, TikTok ve diğer uygulamalar popülerlik kazanmaya başladı. The Influencer…

Salgın sırasında pazarlamacılara ilham verecek 5 yol

Salgın sırasında pazarlamacılara ilham verecek 5 yol

Hayatın tüm alanlarının belirsizlikle kaplı olduğu salgın döneminde Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman’a…

Balparmak Apitera Propolis'ten yeni kampanya: “Bu Günler Geçecek”

Balparmak Apitera Propolis’ten yeni kampanya: “Bu Günler Geçecek”

Balparmak, çam balıyla tatlandırılmış yeni ürünü Apitera Propolis için yeni bir kampanya hazırladı. Dijital mecralarda…

Koronavirüs sırasında e-ticaret'te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler

Koronavirüs sırasında e-ticaret’te en hızlı büyüyen ve küçülen kategoriler

Eve kapanma süreciyle birlikte tüketici davranışları da büyük ölçüde değişim gösterirken tüketicilerin çoğu alışverişlerini online…

ARED, sağlık çalışanları için koronavirüs kalkanı ürettiğini açıkladı

ARED, sağlık çalışanları için koronavirüs kalkanı ürettiğini açıkladı

Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED), tüm dünya ile birlikte Türkiye’yi de etkisi altına alan…

Koronavirüs salgınında davranışlarınız hangi bölgede yer alıyor?

Koronavirüs salgınında davranışlarınız hangi bölgede yer alıyor?

Koronavirüs salgını insan ilişkilerinden tüketim alışkanlıklarına, duygu durum hallerinden davranışlara kadar tüm yönüyle insana etki…

Perakendecilere koronavirüs sürecinde ayakta kalmak için 8 öneri!

Perakendecilere koronavirüs sürecinde ayakta kalmak için 8 öneri!

Koronavirüs salgını dünyanın her yerinden birçok şirketin kepenklerini geçici de olsa indirmesine neden oldu. Hala…