Tüm dünyayı etkileyen koronavirüs hız kesmeden etkisi sürdürürken markalar da iletişim çalışmalarını ne yönde geliştirmeleri…
Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…
McKinsey & Company, bir sağlık sorunu olmanın ötesinde küresel ekonomik ve toplumsal krize neden olan…
Tüm dünyayı kasıp kavuruyor, binlerce insanı öldürüyor, yüz binlercesini ise karantinaya mahkum ediyor… Sağlığımızı ve…
Koronavirüs kaynaklı karantina süreci devam ettikçe, TikTok ve diğer uygulamalar popülerlik kazanmaya başladı. The Influencer…
Balparmak, çam balıyla tatlandırılmış yeni ürünü Apitera Propolis için yeni bir kampanya hazırladı. Dijital mecralarda…
Eve kapanma süreciyle birlikte tüketici davranışları da büyük ölçüde değişim gösterirken tüketicilerin çoğu alışverişlerini online…
Açıkhava ve Endüstriyel Reklamcılar Derneği (ARED), tüm dünya ile birlikte Türkiye’yi de etkisi altına alan…
Koronavirüs salgını insan ilişkilerinden tüketim alışkanlıklarına, duygu durum hallerinden davranışlara kadar tüm yönüyle insana etki…
Koronavirüs salgını dünyanın her yerinden birçok şirketin kepenklerini geçici de olsa indirmesine neden oldu. Hala…