Sosyal izolasyon "tercihi izolasyon"a dönebilir!

Sosyal izolasyon “tercihi izolasyon”a dönebilir!

Çevrenizdeki pek çok kişinin geçmiş fotoğraflardaki kalabalık anlara hayretle baktığını görüyorsunuzdur. Düne kadar hijyen toplumların…

Neden yataktan çalışmamalısınız?

Neden yataktan çalışmamalısınız?

Birçok iş insanı için günün an acıklı anı uyanıp yataktan kalkmak… Uzaktan çalışmanın başlamasıyla birlikte…

Toplum, normalleşme sürecini destekliyor mu?

Toplum, normalleşme sürecini destekliyor mu?

Küresel salgın krizi hayatımıza gireli neredeyse tam bir yıl olacak. Sürecin en başından bu yana…

Çağlar Gözüaçık yazdı: Antroposen çağı ve kahve!

Çağlar Gözüaçık yazdı: Antroposen çağı ve kahve!

Covid-19 pandemisi Antroposen yani “İnsan Çağı”nın yeniden konuşulmasını sağladı. Antroposen’in insan haklarına ve çeşitliliğe olan…

Burger King'den müşterilerine çağrı: "McDonald's'tan sipariş verin"

Burger King’den müşterilerine çağrı: “McDonald’s’tan sipariş verin”

Fast food zinciri Burger King, sıra dışı iletişim çalışmalarına bir yenisini ekledi. Marka bu defa …

Sokak, sokağa çıkma yasağı uygulanmalı diyor!

Sokak, sokağa çıkma yasağı uygulanmalı diyor!

Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması ile Ipsos; Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk kez tespit edilmesini takiben…

Her 2 çalışandan 1’i evden çalışma modelinin kalıcı hale gelmesini istiyor

Her 2 çalışandan 1’i evden çalışma modelinin kalıcı hale gelmesini istiyor

Kariyer.net’in “HR Pulse” araştırma serisi kapsamında Curiocity iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Koronavirüs ve İş Hayatı” araştırmasının…

Perakende sektörüne dair üç gelecek senaryosu

Perakende sektörüne dair üç gelecek senaryosu

Pandemi sürecinde tüm sektörler hızla dijitale dönüşürken, pek çok sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de…

Tüketicilerin yüzde 74’ü yemek yiyeceği restoran mutfağını anlık olarak görmek istiyor

Tüketicilerin yüzde 74’ü yemek yiyeceği restoran mutfağını anlık olarak görmek istiyor

Multinet Up, koronavirüs salgını normalleşme sürecinde tüketicinin dışarıda yeme-içme alışkanlıklarının nasıl değiştiğini, restoran ve kafelerin…

Yeni reklamcılık mı? Ama nasıl?

Yeni reklamcılık mı? Ama nasıl?

Şüphesiz ki reklam sektörü de insanlığın gördüğü en büyük krizlerden biri olan koronavirüs salgınından nasibini…

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…

COVID neden herkesi farklı etkiliyor?

COVID neden herkesi farklı etkiliyor?

İnsan vücudu ilginç, DNA kodlarımız bile aynıyken (Yuval Noah Harari, Homo Sapiens’te satır aralarına sakladığı…