e-Commerce Head Organization Summit

 

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleştirilen ve e-ticaret sektöründeki trendlerin ele alındığı  e-Commerce Head Organization Summit (ECHO)’te ödeme sistemlerinden e-ihracata, kişiselleştirmeden online alışveriş deneyimine kadar pek çok konu tartışmaya açılıyor. ECHO Summit Türkiye’nin e-ticaret potansiyelini ve pazarın sunduğu fırsatları da araştırmalarla gözler önüne serecek.

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliği gerçekleştirilecek olan e-Commerce Head Organization Summit (ECHO) sektörün tüm oyuncularını bir araya getiriyor. Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO sektör ekosistemini tüm parametrelerde birleştirip irdelemeyi hedefliyor. Türkiye ekonomisinin önümüzdeki dönemde en önemli rekabet alanlarından biri e-ticaret ve dolayısıyla e-ihracat. Bu doğrultuda ECHO Türk ekonomisindeki e-ticaret yapılanmalarını güçlendirmek ve önümüzdeki döneme ilişkin vizyoner adımlarla yoluna devam etmesini sağlamak amacıyla kapsamlı bir yol haritası yaratmayı da misyon ediniyor.

ECHO’da kimler var?

Çok Kanallı: Hem internet üzerinden hem de fiziksel mağazadan satış yapan markalar.

Sadece Online: Fiziksel mağazası olmayıp sadece internet üzerinden satış yapan markalar.

Pazaryeri: Alıcı ve satıcıların web sitesi üzerinden iletişimde bulunmalarını ve işlem yapmalarını sağlayan platformlar.

Özel Alışveriş: Üyelik sisteminin geçerli olduğu ve üyelerine özel olarak kampanyalar düzenleyerek, indirimli satış yapan platformlar.

Çok Kategorili: Çeşitli ürün ve hizmet veren platformlar.

Dikey: Belli ürün veya hizmeti veren siteler.

ECHO’da neler konuşuluyor?

  • E-ticarete etki eden faktörler
  • Türkiye’deki kullanıcıların online alışveriş davranışları
  • Özel gün ve dönemlerin etkisi, pazaryerlerinin yükselişi ve son yıllarda gerçekleşen yatırımlar
  • Ödeme sistemleri
  • Lojistik ve taşıma çözümleri
  • Regülasyonlar
  • E-ticaret işlemlerinde sosyal medyanın etkisi
  • Dünya’da Cross-border
  • Türkiye’de e-ihracat
  • Müşteri deneyimi
  • Türkiye’de omni-channel müşteri deneyiminde mevcut durum
  • E-ticarette kişiselleştirme
  • E-ticaret trendleri
  • API ve Platform Odaklı İş Modelleri
  • Abonelik Odaklı İş Modelleri
  • Bilişsel Teknolojiler
  • Dijital Pazarlama
  • Satış ve Lojistik Planlama
  • Kişiselleştirme
  • Akıllı Asistanlar, Chatbot’lar ve Görsel Tanıma
  • Dijital Gerçeklik
  • Nesnelerin Ticareti
  • Dijitalde doğan markalar ve başarı hikayeleri
  • İnsan psikolojisi ve e-ticaret ile imtihanı
  • En iyi küresel uygulamalar
  • Türkiye’den en iyi uygulamalar
  • Yenilikçi B2B odaklı e-Ticaret sektör örnekleri, başarı hikayeleri

Konferansı kimler dinlemeli?

➞ Üretimlerini fiziksel eşikler olmadan tüm dünya pazarlarına satmak isteyen girişimciler.

➞ Bu alanda profesyonel olarak çalışanlar.

➞ e-ticaret ekosistemi içinde ürün ve hizmet sunanlar.

➞ Altyapı ve yazılım şirketleri.

➞ Meslek olarak bu alanı seçenler.

➞ Yeni iş fırsatları ve sosyal sermaye oluşturmak isteyenler.

➞ Dünya trendleri konusunda bilgilenmek isteyenler.

➞ Kanun koyucu ve düzenleyicilerle buluşmak isteyenler.

FOTOĞRAFLAR