Ev mercek altında, üçüncü göz devrede!

Türkçede bazı kelimeler eş anlamlı da olsa diğerlerine göre duygusal dünyamızda daha fazla derinlik bulur.…

Toplum aşılama hızından endişeli!

Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün…

Hızla yükselen yeni tüketici trendi: “Yavaş yaşam”

Covid pandemisinin kültürel yan etkilerinden biri de hayatımızın temposunu düşürmesi oldu. Artık yeni “yavaş yaşam”…

Gelecekte hangi yetenekler öne çıkacak?

Geçtiğimiz hafta yapılan Future of Work insan kaynakları zirvesi için Sia Insight zirveye özel bir…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Günseli Özen yazdı: “Kendine unvan dizmeye doyamayan erkeklerin egemenliğindeki sektör!”

Kreatif sektörlerin defosu mu yoksa en baştan beri köşe başlarını tutmuş erkek egemenliğinin yer açmazlığı…

Ali Saydam yazdı: Azizler neden sevilmedi?

İlk izlediğimizde çok eğlendiğimiz ve çok beğendiğimiz Azizler’in şiddetli eleştiriye maruz kalabileceğini de düşündük. Çünkü…

Hüseyin Tapınç yazdı: İyi Yaşam

Pazarlama dünyasında sıklıkla kullanılan bazı kelimelerin karşılığını Türkçe’de bulmak ya da yabancı bir sözcüğü tek…

Müşteri sadakatinin anahtarı: Omni-Channel

Pandemi dönemi hayatımıza yepyeni kavramları sokarken, kimi kavramlarıysa daha çok duymamıza ve üzerine daha çok…

inovasyon kriz sorun engel çözüm

A-B-C-D olduğumuza kim, nasıl karar veriyor?

İşin kolayı toptancılık yapmak; belirleriz kriterleri, birbirine uyanları toplarız aynı havuzun içinde! Oysaki hepimiz özgün…