Arda Türkmen röportajı

Arda Türkmen: “Lahmacunsuz yaşayamayız”

Öyle bağıran çağıran, etrafındakileri milyonların önünde azarlayan şeflerden değil Arda Türkmen… Tam 11 yıldır aralıksız…

Söyleşiler

Bir fütüristin gözüyle 2040

Geleceği kurgulayabilmek ve uzgörü geliştirmek hayatın neredeyse tüm temas noktalarına dokunmaktan ve doğru okumaktan geçiyor.…

Sistem 9 doğa dostu reklam çözümü

Satış süreçlerinizde doğayı da koruyabilirsiniz

Son yaşanan felaketler sürdürülebilirliğin tek çare olduğuna işaret ederken şirketlerin açıkhava reklam çalışmalarında doğa dostu…

Siemens Türkiye geleceği dönüştürüyor

Siemens Türkiye gelecek için bugünü dönüştürüyor

Türkiye’nin teknolojik, ekonomik ve sosyal gelişiminde önemli rol oynayan ve bu yıl 165’inci yılını kutlayan…

Anadolu Efes Gökçe Dayı

Şampiyonluk iletişimi böyle yapılır!

EuroLeague tarafından 2010, 2013, 2017 ve 2020 yıllarında “Avrupa’nın En İyi Pazarlama Yapan Takımı” seçilen…

Exxen Ümmü Burhan röportajı

Exxen global arenaya çıkarma yapacak!

Yıllık 900 milyon TL’lik bir yatırımla streaming platformları dünyasına iddialı bir giriş yaptı Exxen… YouTube’un…

Söyleşiler

Gidemiyorsanız duygularınızı “koku tatiline” çıkarın…

MG International Fragrance Company, uluslararası araştırma şirketi Mintel iş birliğiyle 2021 yılı Küresel Güzellik, Ev…

Söyleşiler

“İç dünyamızda yenilenme/tazelenme başladı!”

Ajansı Wunderman Thompson ile birlikte tasarladığı “Yenilen, Eğlen, Devam Et!” kampanyası DeFacto’nun yeni dönem pazarlama…

Arzu Tekir Şimdi Senin Zamanın

Krizlere dayanıklı bir kariyerin yol haritası!

Birçok unvanı ve çok farklı kariyer atılımları var Arzu Tekir’in… Fakat bizi bir araya getiren…

Söyleşiler

Müşterisini dinlemeyen, avukatını dinlemek zorunda kalır!

M. İmer Özer’in T.U.H.A.F Marka Yönetimi adlı kitabı kısa bir süre önce Elma Yayınevi’nden çıktı.…

Ali Saydam

Algılama yönetiminin yeni gerçekleri

Ali Saydam’ın “Algılama Yönetimi” adlı kitabı raflarda yerini aldığında takvimler 2005 yılını gösteriyordu. Yayınlandığı dönemde…

Söyleşiler

Başarımızın sırrı, farklılıklarımız ve çevikliğimiz

Bilgi ve İletişim Teknolojileri gibi rekabet yoğun ve dinamik bir sektörde sürdürülebilir başarı sağlamak için…