Ana sayfa › Söyleşiler
Son dönemde, bir yerlerde “Türk dizileri” konuşuluyorsa konu muhakkak dönüp dolaşıp Masumlar Apartmanı’na geliyor. Marketing Türkiye için…
Şirketler kar amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden giderek artıyor….
Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak farklı bir vizyon…
Logosundan ambalaj tasarımlarına kadar kapsamlı bir değişimden geçen kağıt ürünleri sektörünün jenerik markası Selpak “Fil kadar”…
Onur Yaprak, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO’su ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak kariyerinde ilerleyince hem…
Her 100 senede bir insanlığı testten geçiren pandemi, 2020 dünyasında müşteri davranışlarını temelden etkiledi. Bu değişim farklı…
Pandemi döneminin henüz başlarında, dünya evlerine kapanıp doğa kendini yenilemeye başladığında insanlık da kendi yarınına ne denli büyük…
Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Arslan ihracat pazarında öncelikli hedeflerini “Yakın vadede ihracat yapılan ülke sayısını 60’ın…
Sanal dünyada gün geçmiyor ki bir veri ihlali gündeme düşmesin. Hacklenme, siber duvarların yıkılması, kayıtların çalınması teknolojiyi…
Vaillant Türkiye, Green iQ serisine özel olarak hayata geçirdiği “Farkında olmak ayrıcalıktır” dijital iletişim kampanyasıyla dünyanın…
Her türlü iletişimde stok görsellerin zirve yaptığı dönemde OPPO Reno 3 modelinin reklam filmi pek çok ilki de barındırarak hem çekildi hem…
“Tüketici reklamı kumandasıyla tıklasa ne güzel olur” içgörüsünün adreslenebilir TV ile karşılık bulduğunu söyleyen TVekstra Genel Müdürü…