Kozmetik dünyasında bilinçli tüketicilerin talepleri her geçen gün farklılaşıyor. Artık yalnızca kaliteli ürünler değil; aynı…
Ev sahibi olmak, birçok insan için ulaşılması zor bir hayal haline geldi. Yüksek konut fiyatları,…
Banka sektöründe ezberleri bozmak için her an bir yenilikle çıkıyor karşımıza ING Türkiye. Zira “Eski…
Türkiye pazarındaki çeyrek asırlık yolculuğunda nitelikli kahveyi ulaşılabilir fiyatlarla sunmayı hedefleyen Gloria Jean’s Coffees, özgün…
Fairmont Quasar Istanbul’da 10 – 13 Haziran 2024 tarihleri arasında düzenlenen 2024 Global Liderler Zirvesi, Fairmont markasının dünya genelindeki üst düzey yöneticilerini ve sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirdi. “Sinerji, Performans ve Mükemmeliyet” ana temasıyla gerçekleştirilen konferans, çeşitli atölyeler, paneller ve networking…
Porland kapsayıcı bakış açısını yansıtan Funky koleksiyonuyla kolaj sanatını sofralara taşıyor. Zira Porland Yönetim Kurulu…
Dijital sağlık uygulaması Heltia, toplumun mental sağlık konusundaki farkındalığını artırmak amacıyla bu alanda girişimlerde bulunuyor.…
Hepsiburada, Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası olmanın yanı sıra, müşteri memnuniyetini en üst…
Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu sekiz ülkede toplam 12 bin anne ve 2 bin genel katılımcı…
Aktif Bank’ın dijital banka markası N Kolay, İstanbul Film Festivali’ne sponsor olarak kültür-sanat alanındaki sosyal…
Bayer Tüketici Sağlığı Dermatolojiden gıda takviyesine, soğuk algınlığından sindirim sağlığına dek bir çok alanda tüketicinin…
Danone Türkiye, büyük bir dönüşüm sürecini tamamlamanın ardından, uzun vadeli hedeflerine ulaşmak ve sürdürülebilir büyümeyi…