Evet, teknoloji iyidir ama ya güvenli değilse?

Sanal dünyada gün geçmiyor ki bir veri ihlali gündeme düşmesin. Hacklenme, siber duvarların yıkılması, kayıtların…

Farkında olmak ayrıcalıktır

Vaillant Türkiye, Green iQ serisine özel olarak hayata geçirdiği “Farkında olmak ayrıcalıktır” dijital iletişim kampanyasıyla…

Şort terlik yap!

Her türlü iletişimde stok görsellerin zirve yaptığı dönemde OPPO Reno 3 modelinin reklam filmi pek…

Adrese teslim TV reklamlarında yeni dönem başlıyor

“Tüketici reklamı kumandasıyla tıklasa ne güzel olur” içgörüsünün adreslenebilir TV ile karşılık bulduğunu söyleyen TVekstra…

İki beyaz yakalı üst düzey yönetici ve bir sıra dışı karar

İkisi de yeni nesil işlerde çalışıyordu. Biri Logo Yazılım’da Grup Direktörü, diğeri Amazon Web Services’de…

Yolcu360’ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil…

Metro Türkiye zor günde HORECA’nın yanında!

Metro Türkiye Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü Seçil Demiralp ile; 30. yılını kutlayan…

Günsan Elektrik GEP Club ile B2B’de bir ilk

Ödül ve sadakat programları dendiğinde akla ilk gelen nedense B2C sektörler oluyor. Günsan Elektrik, anahtar…

Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil iletişim!

“365 Derece Hizmet” anlayışıyla sesini duyurmayı hedefleyen, kurum içi fikirleri destekleyen ve tüm bunları yaparkennodağında…

Yeni nesil ekonominin ajansı: Youthworks

Kuruluşundan bu yana Youthworks’ü tüm yaratıcı ajanslardan ayıran veri odaklı ve dijitale doğmuş olması oldu.…

Nedim Özkan: Duvara bantlanan o muzu biz yedik!

10 yıl önce yalnızca Turkcell’e hizmet vermek için kurulan İz İletişim bugün 21 ana şirket…

Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”

Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi…