Hulusi Derici: Dijitali reklamcı olmayanlardan kurtarmak gerekiyor

M.A.R.K.A.’daki dikkat çeken dönüşümü konuşmak için bir araya geldiğimiz Hulusi Derici, “Dijital teknolojiyi bilen ama…

“Türk kahvesi bizim misyonumuz”

“Kültürel lezzet mirasımız olan Türk kahvesine hak ettiği değeri kazandırmak ve bu değeri korumak için…

“Çağdaş mimariyi ‘duygusal lüksle’ birleştiriyoruz”

Bu sene 5’inci yılını kutlayan Raffles İstanbul güçlü mimarisi ve yenilikçi gastronomi anlayışıyla ziyaretçilerine farklı…

“Geleneksel tıraş aletleri yeniden rağbet görüyor”

Şişli’deki küçük bir kauçuk atölyesinde doğan Derby, bugün dünyada markalı tıraş bıçağı üretimi yapan 10…

“Okumuyoruz” bir entelektüel klişesi

Akademisyen ve danışman kariyerinin yanına yayıncılığı da ekleyen Prof. Dr. Ali Atıf Bir; The Kitap,…

“Artık öze dönüyoruz”

Sadece tatsız-tuzsuz “sağlıklı” yemeklerle değil, çocukluğumuzdaki o lezzetli anneanne yemekleriyle de sağlıklı beslenebileceğini uzun zamandır…

Cinsiyetsiz bir deneyim mümkün mü?

Öğretilen bütün kimlik etiketlerine karşı bir duruşu da simgeleyen “queer” kelimesi çoğunluğu Z kuşağından oluşan…

Epica Awards 2019’da bizi yeni neler bekliyor?

Marketing Türkiye’nin Türkiye temsilciğini yaptığı ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in de jürisinde…

“Avrupa’nın en iyi pazarlama yapan takımı: Anadolu Efes”

Anadolu Efes Spor Kulübü son yıllarda spor alanında olduğu kadar pazarlama alanındaki başarılarıyla da adından…

Diplomalı influencer ajansı: Healthnet

Healthnet bildiğiniz influencer ajanslarından bir hayli farklı. Sadece sağlıklı yaşam alanına odaklanan ajansın bünyesinde yalnızca…

“Mima bir nefes alma hikayesi”

“The Profesyonel” kitabıyla edebiyat dünyasına adım atan ardından “Fabrika Ayarlarına Dön” ile yazarlık serüvenini sürdüren…

“OPET istasyonları deneyim merkezine dönüşecek”

Geçtiğimiz Mart ayında OPET’te Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başlayan Murat Zengin “Sunduğumuz…