Değişim her alanda yeni bilgiye duyulan ihtiyacı artırıyor.

Bugün bildiklerimiz geleceğe hazırlanmak üzere yetmiyor. Tek konuda uzmanlaşmak sürdürülebilir bir işletme için yeterli değil.
Bilgiyi artık sadece okuyarak ya da dinleyerek değil deneyimleyerek alıyoruz. Marketing Türkiye bir bilgi üretim ve paylaşım platformu olarak değişimi sürekli izliyor, bilginin bilenden bilmek isteyene doğru akışını sağlıyor.

Marketing Türkiye girişimcilik, verimlilik, sürdürülebilirlik, pazarlama ve pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapıyor.

Her yıl okur ve mecra sayısını artırarak yoluna devam eden Marketing Türkiye, pazarlama sektörünün en güncel haberlerini online-offline mecraları ve sosyal medya hesaplarıyla okuyucularıyla buluşturan, sektörün en önemli referans yayını konumunda.

Tam 30 yıldır…

Rota Yayıncılık

“Daha kaliteli bir toplumda yaşamak için çağdaş bilgiye daha hızlı ulaşılmalıdır” sloganıyla 1990 yılında yola koyulan Rota Yayınları, bugün 350’ye yakın kitabın yayıncısı; reklam ve iletişim sektörünün nabzını tutan Marketing Türkiye dergisinin sahibi ve sektöre yön veren konferansların, yarışmaların ve ödüllerin organizatörü.

www.rotayayin.com