Liderlere liderlik edenler

“Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da yeni nesil liderlikte beş…

Kurtuluş tasarrufta

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…

İş hayatında kadın nerede?

Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda oluşan problemler her geçen gün büyürken meselenin merkezinde “kadın…

Markalar daha iyi bir yaşam için ne yapıyor?

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Marketing Türkiye 2020 Almanak özel sayısı

Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve…

Pazarlarken stres yapma yaptırma!

Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketi ile birlikte…

Bütçenin iyisi artık dijitalin elinde

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…

CEO’ların pandemi notları

Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni…

Televizyonun yeniden keşfi!

Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…

Sözde değil özde cesur markalar!

Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin…

Emeğin gücünü bilen markalar

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımızda… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi…

Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step

Koronavirüs önceliklerimizi, günlük rutinlerimizi, tüketim alışkanlıklarımızı sil baştan değiştirerek tüketici-marka ilişkisinin de yeniden yorumlanmasına neden…