Dergiler

Paydaş kapitalizmi pazarlamayı nasıl değiştirecek?

Satış odaklı klasik pazarlama öğretisi bir üretim ve tüketim çılgınlığı içinde gittikçe büyüyen ancak sürdürülemeyen…

Dergiler

Marka sadakatsizliği

Pek çok araştırma marka sadakatinin hızla azaldığına işaret ediyor… Üstelik, henüz markalar bu değişime yeterince…

Dergiler

Her yönüyle sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik hayatımıza her geçen gün daha fazla nüfuz eden bir kavram. İklim krizi, doğal kaynakların…

Dergiler

Standartları belirleyen markalar

Her sektörün kendine has dinamikleri var. Öncüleri, liderleri ve taviz vermeyenleri… Standartları da onlar belirliyor,…

Dergiler

Liderlere liderlik edenler

“Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da yeni nesil liderlikte beş…

Dergiler

Kurtuluş tasarrufta

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…

Dergiler

İş hayatında kadın nerede?

Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda oluşan problemler her geçen gün büyürken meselenin merkezinde “kadın…

Dergiler

Markalar daha iyi bir yaşam için ne yapıyor?

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Dergiler

Marketing Türkiye 2020 Almanak özel sayısı

Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve…

Dergiler

Pazarlarken stres yapma yaptırma!

Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketi ile birlikte…

Dergiler

Bütçenin iyisi artık dijitalin elinde

Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar…

Dergiler

CEO’ların pandemi notları

Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni…