Dergiler

Pazarlamada “yapan zeka” çağı

İnsanlar tarafından üretilenleri anlayan ve bu üretime katkıda bulunan yapay zekâ, pazarlama sektörü adına adeta…

Dergiler

Hayalimdeki belediye

İkinci yüzyılına merhaba diyen Türkiye yine, yeniden büyük bir seçimin şafağında… Bir tarafta son belediye…

Dergiler

Marketing Türkiye 2024 Almanak Özel Sayısı

The One Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu… Marketing Türkiye ve Akademetre Research…

Dergiler

Türkiye’nin sofraları

Sofra dendiğinde genellikle akla ilk yemek gelse de sofra dizaynının anı ölümsüz kılma etkisi yadsınamaz.…

Dergiler

Cumhuriyetimizin 100. yılında 400. sayımızın gururuyla

Pazarlama ve pazarlama iletişimi, sektör gözetmeksizin tüm iş alanlarında bir üst disiplin olarak kabul ediliyor.…

Dergiler

Cumhuriyetin 100. yılını gurur yılına dönüştüren kadın sporcular!

Cumhuriyetin 100. yılında, bir yıla sığmasının mümkün olmayacağını düşüneceğimiz kadar çok başarıyla gururlandırdı kadın sporcularımız…

Dergiler

Türkiye’nin hayalleri

Hayallere dalmanın gerçekliklerle yakından ilişkili olduğu aşikar… Psikiyatrist Jennifer Freed, kurduğumuz hayallerin vücut kimyamızı etkilediğini…

Dergiler

Pazarlamanın metal yakalısı: Yapay Zeka

Yapay zekanın entegre olamayacağı tek bir alan dahi olmadığının artık hepimiz farkındayız. Deyim yerindeyse bu…

Dergiler

Türkiye’nin “lider” markaları ve lider stratejileri

Kolay değil “lider marka” olmak. Zira bu sıfatı hak etmek yalnızca pazar payındaki hakimiyetle mümkün…

Dergiler

Müşteri deneyiminin 7 mega trendi

91 ülkede faaliyet gösteren dünyanın lider müşteri ve deneyim yönetimi şirketi Teleperformance’ın küresel araştırması tamamlandı……

Dergiler

Yılın inovatif ürünleri

Popular Mechanics dergisinde “Bilgisayarlar gelecekte 1,5 ton ağırlığında olacak” cümlesi yer aldığında takvimler 1949’u gösteriyordu.…

Dergiler

Zor gün dostu şirketler

Türkiye’yi derinden sarsan büyük felaketin hemen ardından markaların sahadaki uzmanlıkları, gönderdikleri tırlar dolusu yardımlar ve…