Trendleri Aksiyona Dönüştür

Teknolojinin gelişimi ve iş dünyasının değişen beklentileri her yıl yeni trendleri de beraberinde getiriyor. Peki,…

Yılın İnovatif Ürünleri Marketing Türkiye Şubat Sayısında!

Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın Poltio.com iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması inovasyon gücüyle…

The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından…

Türkiye’nin enerjik markaları Aralık sayısında!

Tüketicinin iç enerjisini ve gücünü odağına alan markalar, yürüttükleri iletişim çalışmalarıyla da dikkatleri üzerine çekmeyi…

2018’in En Cool Markaları Marketing Türkiye Kasım Sayısında!

Pazarlama dünyasının lider dergisi Marketing Türkiye için Roamler Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği “Cool Markalar…

“Milliyetçi tüketicilerin tüketim alışkanlıkları” Marketing Türkiye Ekim sayısında!

Türkiye’de milliyetçiliğin zirve yaptığı günlerden geçiyoruz. Bir yanda ateşi hiç düşmeyen dolar, diğer yanda ülke…

“Türkiye’nin enerjisi güzel” Marketing Türkiye Eylül sayısında…

Sessiz geçen iki yılın ardından TOTAL başarılı oyuncu Kenan İmirzalıoğlu ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle sahalara…

“Reklamcılığı Hacklemek” Marketing Türkiye Ağustos sayısında!

Reklamcılık sektörü her açmaza girdiğinde kendisine yeni bir yol bulmayı başarır. Şimdilerde bu yeni yolun…

Pazarlama odaklı liderler Marketing Türkiye Temmuz sayısında!

Pazarlama bir ekip işi ve elbette başarı hep birlikte çalışmayla geliyor. Ancak şirketin lideri pazarlama…

Oy verilmez, alınır… Marketing Türkiye Haziran sayısında!

Oy verilmez, alınır… Ama nasıl? Türkiye nefesini tuttu 24 Haziran’daki seçimleri bekliyor… Seçim arifesinde kamuoyu…

Reklamcılık sektörü için “ölümle yaşam” arasındaki ince çizgi: In-house… Marketing Türkiye Mayıs sayısında!

Dünya reklam pastasının hatırı sayılır bir bölümünü finanse eden P&G ve Unilever gibi dev şirketlerin…

Dijital reklamlar gerçekten etkili mi? Marketing Türkiye Nisan sayısında!

Bugün birçok araştırma markalı içeriği tüketme alışkanlıklarımızın televizyon ve dijitalde çok farklı olduğunu; dijital iletişim…