Markanın itibarı bilinç altında gizli

Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi…

CMO’lar 2020 için ne düşünüyor?

Dijitalleşme, sosyal medyanın yükselişi ve yeni rekabet koşulları pazarlamada pek çok yeni fırsatı beraberinde getirirken…

Tüketicinin aşık hali

Oksitosin, dopamin, adrenalin ve vazopressin hormonlarından bir kokteyl oluşturularak sabah akşam tek doz aldığımız aşk…

The ONE Awards göz alıcı itibar

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl altıncısı düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün…

2020 pazarlama trendleri

Deloitte tarafından hazırlanan “2020 Pazarlama Trendleri” raporu markaların dijitalleşen dünyada yollarını bulabilmeleri kapsamlı bir kılavuz…

Pazarlamada “C”lerin savaşı

İş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm yaşadığı günümüzde pazarlama departmanlarının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak yönetim…

Türkiye’de PR neden dijitalleşemiyor?

Geleneksel PR kavramının yerini artık bu neslin ihtiyaçlarını karşılayan dijital PR kavramı alıyor. Global ajanslar…

Yeni Hikaye Anlatımı

Teknoloji olanca hızıyla yeni mecralar yaratırken ve insanlık tüm bunların etkisiyle global bir kültür değişiminden…

Markanız ne kadar anlamlı?

Hayatımızda anlam yüklediğimiz ne kadar çok olgu var… Bu anlamlar bizi biz yapan, topluma adapte…

Breaking news: Global media reports from Turkey…

Türk medyasının bir kırılma yaşadığı şu günlerde global medya kuruluşları da Türkiye’deki varlıklarını genişletmeye ve…

Pasta mı küçük yoksa sektör mü?

Reklamcılar Derneği’nin geçtiğimiz ay yayınladığı Türkiye Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2018 Raporu sektörün uzun…

Deneyimin kalbi mağazalarda atıyor

Tüketicilerin artık markalara değil “yaşadıkları deneyime aşkla bağlandıkları” bir çağdayız. Bu gerçeğin farkında olan markalar…