Ana sayfa › Dergiler › Page 4
Şüphesiz daha önce de iletişim sıkıntısı yaşıyorduk ancak bu denli yoğun algı operasyonlarına hiç maruz kalmamıştık. Aradan bir sene…
Uzun yıllar reklam sektörü kreatiflerin içgörülerine güvenerek yol aldı. Toplumu iyi anlayan, dünyayı müşterinin gözünden görebilen…
Kuşkusuz reklam ajansları ve reklamveren arasındaki ilişki “Katolik nikahı”na dönüşmemeli. Zaman zaman ajans değiştirip tazelenmekte fayda…
Reklam sektöründe kartlar yeniden dağıtılıyor. Yapay zeka, dijital içerik üreticileri, hali hazırda işe girişmiş danışmanlık şirketleri……
Türkiye’nin yurt dışındaki olumsuz algısını değiştirmek amacıyla hayata geçirilen “Turkey Discover The Potential” kampanyası bugüne kadar…
Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey’de…
Marketing Türkiye adına DORinsight tarafından gerçekleştirilen “E-ticaret Alışkanlıkları Araştırması” tüketiciler tarafından en güvenilen,…
Global iletişim ajansı Grayling’in 50 ülkede gelen uzman verilerini yorumlayarak ezber bozan teknolojileri, inovasyoları ve güncel…
Türkiye’nin en iyi kadın gazetecileri
Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın Marketing Türkiye adına gerçekleştirdiği “Türkiye’nin En İyi…
Son yıllarda ülkece yaşadığımız zor günler; ekonomiden siyasete, askeri yapılanmadan eğitim sistemine birçok şeyi yıkıp yerine yenilerini…
Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE tarafından yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını baz alarak gerçekleştirdiği…
Son aylarda alışveriş merkezleri ve şehrin işlek caddelerindeki dükkanların bir bir kapandığına şahit olduk. Kimine göre bu durumun sebebi…