İyi reklam nasıl yapılır? Marketing Türkiye Mart sayısında…

İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar…

Geleceğin yıldız pazarlamacıları! Marketing Türkiye Şubat sayısında…

Onlar pazarlamanın pelerinsiz kahramanları, genç yetenekleri… Onlar sürekli gelişen ve bir karadelik gibi sınırsızlaşan iletişim…

Marketing Türkiye Almanak 2017

The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE…

Reklamda Boşa Giden Para Bulundu!

Şu bir gerçek ki reklamveren artık tek kuruşunun boşa gitmesini istemiyor ve reklam yatırımlarının sonuçlarını…

Türkiye’nin Lobicilik Stratejisi: Taktik maktik yok BAM BAM BAM

Şüphesiz daha önce de iletişim sıkıntısı yaşıyorduk ancak bu denli yoğun algı operasyonlarına hiç maruz…

Data vs Creativity: Pazarlamada kazanan kim olacak?

Uzun yıllar reklam sektörü kreatiflerin içgörülerine güvenerek yol aldı. Toplumu iyi anlayan, dünyayı müşterinin gözünden…

Reklamveren tek gecelik ilişki peşinde

Kuşkusuz reklam ajansları ve reklamveren arasındaki ilişki “Katolik nikahı”na dönüşmemeli. Zaman zaman ajans değiştirip tazelenmekte…

Sektör için “Winter is Coming”

Reklam sektöründe kartlar yeniden dağıtılıyor. Yapay zeka, dijital içerik üreticileri, hali hazırda işe girişmiş danışmanlık…

Yabancı gazetecilerin Türkiye algısı değişti mi?

Türkiye’nin yurt dışındaki olumsuz algısını değiştirmek amacıyla hayata geçirilen “Turkey Discover The Potential” kampanyası bugüne…

Sosyal medyanın en iyileri ödüllerine kavuştu

Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma…

Online alışveriş deneyiminin en iyileri

Marketing Türkiye adına DORinsight tarafından gerçekleştirilen “E-ticaret Alışkanlıkları Araştırması” tüketiciler tarafından en güvenilen, en memnun…

2017’ye damga vuracak 7 iletişim trendi…

Global iletişim ajansı Grayling’in 50 ülkede gelen uzman verilerini yorumlayarak ezber bozan teknolojileri, inovasyoları ve…