İş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm yaşadığı günümüzde pazarlama departmanlarının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak yönetim…
Geleneksel PR kavramının yerini artık bu neslin ihtiyaçlarını karşılayan dijital PR kavramı alıyor. Global ajanslar…
Teknoloji olanca hızıyla yeni mecralar yaratırken ve insanlık tüm bunların etkisiyle global bir kültür değişiminden…
Hayatımızda anlam yüklediğimiz ne kadar çok olgu var… Bu anlamlar bizi biz yapan, topluma adapte…
Türk medyasının bir kırılma yaşadığı şu günlerde global medya kuruluşları da Türkiye’deki varlıklarını genişletmeye ve…
Reklamcılar Derneği’nin geçtiğimiz ay yayınladığı Türkiye Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2018 Raporu sektörün uzun…
Tüketicilerin artık markalara değil “yaşadıkları deneyime aşkla bağlandıkları” bir çağdayız. Bu gerçeğin farkında olan markalar…
Teknolojinin gelişimi ve iş dünyasının değişen beklentileri her yıl yeni trendleri de beraberinde getiriyor. Peki,…
Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın Poltio.com iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması inovasyon gücüyle…
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından…
Tüketicinin iç enerjisini ve gücünü odağına alan markalar, yürüttükleri iletişim çalışmalarıyla da dikkatleri üzerine çekmeyi…
Pazarlama dünyasının lider dergisi Marketing Türkiye için Roamler Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği “Cool Markalar…