“OPET istasyonları deneyim merkezine dönüşecek”

Geçtiğimiz Mart ayında OPET’te Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başlayan Murat Zengin “Sunduğumuz…

“Amacımız radyonun reklam yatırımlarındaki payını arttırmak“

Radyo, erişimi en yüksek ikinci mecra olmasına rağmen reklam yatırımlarında yeterli payı alamıyor. Bunun nedenlerini…

Rekabet artacak iyi olan kazanacak!

Türkiye’de 255 olan restoran sayısını beş yıl içinde 500’e çıkarmayı hedeflediklerin söyleyen McDonald’s Türkiye Genel…

“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak…

“Çatlat Yaratıcılığınla!” Envy Awards yakında!

Şüphesiz pek çok reklam yaratıcısının kariyerinde önemli bir yere sahip olan Copy Break’i belli bir…

“Medyanın ölmesine izin verilmemeli!”

3N Medya’nın televizyon kanalı TV100 geçtiğimiz aylarda yayın hayatına merhaba dedi. Kanalın yayın politikasını konuşmak…

Havas İstanbul “Anlamlı Markalar” yaratmaya odaklandı

Tabiri caiz ise Havas Istanbul bu yıl yaratıcılık dozu yüksek işleriyle sektörde fırtına gibi esiyor……

Dikkat! Reklamınız cinsiyetçi olabilir

Toplumun genetik koduna işleyen toplumsal cinsiyet rolleri bugün kadınları da erkekleri de çocukları da mağdur…

“İlk hedefimiz küskün hava yollarını geri getirmek”

Yıllık 90 milyon yolcu kapasitesine sahip, 76 buçuk milyon metrekareyle dünyanın en büyük hava terminallerinden…

FLO’da hedef net: Dünya markası olmak

Gaziantep’te küçük bir atölyede doğan FLO, bugün 600’e yakın mağazası ve 55 milyon çift ayakkabı…

“Tchibo’nun kahvesinde tutku var”

1949’da postayla evlere kahve satışıyla başlayan Tchibo’nun yolculuğu günümüzde binden fazla mağaza ve 22 bin…

“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”

Adını herkesin Çok Güzel Hareketler çalışmasıyla duyduğu BKM Mutfak, markalarla gerçekleştirdiği işlerle de ses getiriyor.…