Butterfly

“Hermes modada neyse Butterfly da çikolatada odur”

Cesaret bir karakter, bir kendini ortaya koyma hali. Ya vardır ya da yok! “Yola herkesten…

Algida mutluluğu yayıyor

Algida mutluluğu yayma hedefiyle projelerine devam ediyor

Dondurma yemenin mutluluğunu milyonlarla paylaşan Algida, mutluluğu yayma misyonuyla tüketicinin kalbine dokunmaya devam ediyor. Algida,…

Günsan

Günsan, yenilenen yüzüyle müşterileri ile buluşuyor

Günsan, sektörde 40 yılı aşkın deneyimi, yenilikçi ürün yelpazesi, geleceği şekillendiren teknolojileri ürünlerine entegre eden…

Söyleşiler

Tüketicilerin seçtiği temizlik markası: Cif

İnsanların gerek fiziksel sağlıkları gerekse yaşam koşulları açısından olmazsa olmaz ihtiyaçların başında temizlik geliyor. Unilever’in…

adapte olmak tercih değil, zorunluluk

İş yerinde barış nasıl sağlanacak?

İş dünyası hala pandeminin getirdiği esnek çalışma düzenini tartışırken işin içine bir de yapay zeka…

Söyleşiler

n11 özüne dönerek dönüşüyor!

Köklü bir dönüşümün içerisinden geçiyor n11. Üstelik bu dönüşüm yalnızca uğur böceğinin renklerinin kırmızı-siyahtan, mor…

İşveren markası - Simon Barrow

“İşveren markasını yönetemeyen CEO’nun ömrü kısa olur”

Simon Barrow’un müthiş bir öngörüyle “İşveren Markası” tanımını ortaya attığı günlerden bu yana çok şey…

Profesyonel güzellik Lorael

L’Oréal Professionnel profesyonel güzelliğin geleceğini şekillendiriyor

L’Oréal Professionnel, kuaförlük sektörünün geleceğini dönüştüren ve sektöre yönelik yatırımlarını kesintisiz olarak sürdüren bir marka…

Söyleşiler

Çocukların duygusal sağlığı için “paylaşmak güzeldir”

Depremden etkilenen bölgelerde kurduğu çocuk parkları ile oyunun iyileştirici gücünü çoğaltan OMO şimdi de çocukların…

Söyleşiler

Teyit: bir karşı çıkış!

Çok değil, bundan yedi yıl önce internetteki yanlış bilginin önüne geçmek amacıyla kurulan Teyit bugün…

Söyleşiler

Stephan Loerke: “Türk pazarlamacılardan öğreneceğimiz çok şey var!”

Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun (WFA) 2009 yılından bu yana her sene farklı bir ülkede gerçekleştirdiği Küresel…

Tek bir masa tasarımı dev bir küresel sergiye dönüştü

Tek bir masa tasarımı dev bir küresel sergiye dönüştü

Türkiye’nin kutlamalar ve etkinlikler için doğru bir lokasyon olduğunu dünyaya anlatma misyonunu üstlenen “Sofralar Sergisi”nin…