Ana sayfa › Söyleşiler › Page 3
Yaratıcı işleriyle sektörde fark yaratan Titrifikir bu farkındalığı yeni iş modeliyle de perçinliyor. “Titrifikir 2.0” olarak…
Tüketicilerin internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte markaların “itibar” ölçümlenme kriteri, yürüttükleri kurumsal sosyal…
10 yıl önce 1 milyon dolar bile olmayan dizi ihracatı bugün 350 milyon dolara ulaştı. ABD’den sonra en çok dizi ihraç eden ikinci ülke…
“Akıllı dönüşüm” stratejisiyle 2019’da bir önceki yıla göre yüzde 46 büyüme kaydederek liderliklerini sürdürdüklerini belirten Lenovo…
Bundan 20 yıl önce Türkiye’de e-ticaret sektörünün henüz filizlenmeye başladığı zamanlarda bir ilan sitesi olarak doğan sahibinden.com…
Aktif büyüklükte katılım finans kuruluşları arasında ilk sırada yer alan Kuveyt Türk sektöre kazandırdığı pek çok ilkle öne çıkıyor. Türk…
PepsiCo’nun tüm dünyada “Fayda Gözeterek Kazanmak” vizyonuyla çalışanlarına, iş ortaklarına ve faaliyet gösterdiği toplumlara değer katan…
Kurumların akıllı mentorluk çalışmaları başlatmaları ve etkili biçimde yönetmeleri amacıyla kurulan Mentorink, kurumların verimsiz…
Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan…
Görünmeyen bir dev Logo Yazılım… Dört ülkede 800’den fazla iş ortağıyla 90 binden fazla aktif müşteriye ve 600 binden fazla kullanıcıya…
Audi’nin yeni marka stratejisini “İyi Kalpli Marka” söylemi etrafında şekillendirdiğini söyleyen Audi Türkiye Pazarlama Müdürü Mustafa…
Sinema filmleri, diziler ve özellikle de tiyatro oyunlarıyla Türk toplumunun gönlünde taht kuran Demet Evgar, Lay’s ve BKM ile…