Söyleşiler

GCA Career Forward ile “Gelecek için İlerle”

2015 yılından bu yana geleceği şekillendiren teknolojileriyle cam ambalaj sektöründeki yenilikçi ürün yelpazesini müşterileriyle buluşturan…

CUPRA Türkiye pazarına odaklanıyor

Meydan okumaların markası CUPRA, Türkiye pazarına odaklandı

Meydan okuyan bir marka CUPRA… Önce SEAT ile bağlarını kopararak özerkliğini ilan etti sonra da…

Söyleşiler

“Keyifli anların yaratıcıları” ile eğlence sektörüne kuş bakışı!

Türkiye’deki 22. yılını kutlayan Pernod Ricard, gösterdiği başarılarıyla 2015’ten bu yana Middle East North Africa…

Söyleşiler

Sobraz’ın 10 yılı ve iletişimin yarını…

 “10 yıl önce pazarlama iletişimine odaklanacağız, iyi hikayeler yaratacağız dedik ve hedeflediğimiz yerdeyiz” diyor SOBRAZ…

Söyleşiler

Hedef 53 milyon mutluluk!

Dijital dönüşümün hızla etkisini gösterdiği günümüzde, müşterilerin ürün, hizmet, fayda gibi alanlardaki beklentilerinin karşılanması da…

Söyleşiler

Trizone dünyanın ayağını yerden kesecek!

2018 yılında Fatih Melek, Can Melek ve medya patronu Acun Ilıcalı tarafından kurulan Trizone bugün…

Söyleşiler

Arda Öztaşkın: “Bilim insanları görevini yaptı, sıra iletişimcilerde!”

“İklim Değil İnsanlık Krizi” kitabı için “Konu ne kadar karmaşık olursa, geniş kitleler tarafından anlaşılması…

Humm Organic

Atıştırmalığın en sağlıklı hali: Humm Organic

Temiz reçeteli bir atıştırmalık markası düşünün… O kadar geniş bir ürün gamı var ki, kahvenin…

Söyleşiler

Beyaz eşya deneyiminde Haier etkisi

Uzun yıllardır globalde var olan Haier, güçlü ürün gamı ve gelişmiş teknolojileri ile artık Türkiye’de.…

Söyleşiler

Kapalıçarşı’nın yeni gözdesi: Fatih Altaylı!

Bir tarafta dönüşen medya düzeni ve dinamikleri, diğer tarafta bağımsız gazetecilerin yükselen sesi… Evet, bunların…

Söyleşiler

Kiğılı 85. yaşında daha genç, daha rahat…

“Hayatın içinde daha fazla Kiğılı” mottosuyla ve “Kiğılı’dasın, Rahatsın!” söylemiyle yola çıkan Kiğılı, logosundan görsel…

Söyleşiler

Suat Sözen: “Odada fil değil filler var ama konuşmuyoruz”

30 yılı aşkın deneyimiyle iletişim evreninin dönüşümüne ve önemli kırılma anlarına tanıklık eden İş Bankası…