Söyleşiler

Müşterisini dinlemeyen, avukatını dinlemek zorunda kalır!

M. İmer Özer’in T.U.H.A.F Marka Yönetimi adlı kitabı kısa bir süre önce Elma Yayınevi’nden çıktı.…

Ali Saydam

Algılama yönetiminin yeni gerçekleri

Ali Saydam’ın “Algılama Yönetimi” adlı kitabı raflarda yerini aldığında takvimler 2005 yılını gösteriyordu. Yayınlandığı dönemde…

Söyleşiler

Başarımızın sırrı, farklılıklarımız ve çevikliğimiz

Bilgi ve İletişim Teknolojileri gibi rekabet yoğun ve dinamik bir sektörde sürdürülebilir başarı sağlamak için…

Söyleşiler

İletişimde başarı marka-ajans uyumuyla olur

Pandemi sürecinde önemi bir kat daha artan sağlık sigortası alanında ilklere imza atarak sektöre öncülük…

Söyleşiler

Markanın gücü pandemide güvence oldu

İş dünyasında şirketler için sonucu ölümcül olan üç tuzaktan söz edilir: Liderin, “beni yerimden edemezler”…

Söyleşiler

Ayşen Akalın: Odağımızda “Dolaysız marka ekonomisi” var!

Üç dönemdir Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev aldığı IAB’nin yeni dönemdeki Yönetim Kurulu Başkanı…

Söyleşiler

Ingage, The Agency.

Ingage; medyayı merkeze alan, veri, teknoloji ve stratejiden beslenerek yüzünü yurtdışına dönmüş yeni nesil bir…

Söyleşiler

Yapı Kredi tüketim çılgınlığına karşı “sadeleş” diyor!

Yapı Kredi World’ün “Dünya Kadar Sade” projesi bankacılık sektörü açısından tam anlamıyla ezber bozan bir…

Söyleşiler

Ezgi Mola: “İnsanlar Masumlar Apartmanı’nı izleyerek terapiye giriyor!”

Son dönemde, bir yerlerde “Türk dizileri” konuşuluyorsa konu muhakkak dönüp dolaşıp Masumlar Apartmanı’na geliyor. Marketing…

Söyleşiler

Leyal Eskin Yılmaz: “Hasta bir gezegende sağlıklı insanlardan bahsetmemiz mümkün değil”

Şirketler kar amaçlı kuruluşlar; iş hedefleri var elbette ama toplumsal beklentiler özellikle çok uluslu şirketlerden…

futbol soccer spor kutlama

Spor – marka işbirliklerinde yeni bir soluk

Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…

Söyleşiler

Selpak: Fil kadar güçlü!

Logosundan ambalaj tasarımlarına kadar kapsamlı bir değişimden geçen kağıt ürünleri sektörünün jenerik markası Selpak “Fil…