Ana sayfa › Söyleşiler › Page 4
Kapalı kapılar ardında müşteriyi tanımanın imkansız olduğunu belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros…
Sosyal medya fenomeni Cezmi Kalorifer ile Türk halkının mizah anlayışına karşı bakışını, markalarla ne tür iş birlikleri yaptığını ve…
Bir promosyon tişörtün 14 ay saklandığını ve bu sürede ortalama 3 bin 400 izleme (impression) aldığını söyleyen Promart Yönetici Ortağı…
Markalarının gücünü sanayideki güçleriyle eşitlemek için son iki yıldır ciddi marka yatırımları yaptıklarını belirten Evyap Pazarlama…
TNC İletişim Danışmanlığı tam anlamıyla bir KSS fabrikası… Marka ve STK’larla gerçekleştirdiği onlarca sosyal sorumluluk projesiyle adından…
“2020 yılı, 2019’a göre ‘ev ödevlerimizi eksiksiz yaparsak’, nispeten daha olumlu bir yıl olacaktır” diyen TÜRKONFED Yönetim Kurulu Başkanı…
M.A.R.K.A.’daki dikkat çeken dönüşümü konuşmak için bir araya geldiğimiz Hulusi Derici, “Dijital teknolojiyi bilen ama reklamcılıktan…
“Kültürel lezzet mirasımız olan Türk kahvesine hak ettiği değeri kazandırmak ve bu değeri korumak için çaba gösteriyoruz” diyen Kahve…
Bu sene 5’inci yılını kutlayan Raffles İstanbul güçlü mimarisi ve yenilikçi gastronomi anlayışıyla ziyaretçilerine farklı bir konaklama…
Şişli’deki küçük bir kauçuk atölyesinde doğan Derby, bugün dünyada markalı tıraş bıçağı üretimi yapan 10 firmadan biri konumunda. YouTube…
Akademisyen ve danışman kariyerinin yanına yayıncılığı da ekleyen Prof. Dr. Ali Atıf Bir; The Kitap, The Roman ve The Çocuk markalarıyla…
Sadece tatsız-tuzsuz “sağlıklı” yemeklerle değil, çocukluğumuzdaki o lezzetli anneanne yemekleriyle de sağlıklı beslenebileceğini uzun…