PepsiCo Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Osman Dilber: “Eğitimde fırsat eşitliği icin çalışıyoruz”

PepsiCo’nun tüm dünyada “Fayda Gözeterek Kazanmak” vizyonuyla çalışanlarına, iş ortaklarına ve faaliyet gösterdiği toplumlara değer…

“Mentorink’in globalde değer üretebilen bir teknoloji girişimi olması için çalışıyoruz”

Kurumların akıllı mentorluk çalışmaları başlatmaları ve etkili biçimde yönetmeleri amacıyla kurulan Mentorink, kurumların verimsiz mentorluk çalışmaları…

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…

Logo Yazılım 35 yaşında daha çevik, daha dinamik

Görünmeyen bir dev Logo Yazılım… Dört ülkede 800’den fazla iş ortağıyla 90 binden fazla aktif…

“İyi kalpli marka” stratejisiyle ‘insana’ odaklanıyoruz

Audi’nin yeni marka stratejisini “İyi Kalpli Marka” söylemi etrafında şekillendirdiğini söyleyen Audi Türkiye Pazarlama Müdürü…

“Sanat için ‘esaret’ denen illet de bir hazinedir”

Sinema filmleri, diziler ve özellikle de tiyatro oyunlarıyla Türk toplumunun gönlünde taht kuran Demet Evgar,…

“Plaza pazarlamacılığına son”

Kapalı kapılar ardında müşteriyi tanımanın imkansız olduğunu belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer…

Cezmi Kalorifer: “Takipçileri ikna etmek artık daha zor”

Sosyal medya fenomeni Cezmi Kalorifer ile Türk halkının mizah anlayışına karşı bakışını, markalarla ne tür iş…

Eşantiyon değil değer tasarlıyoruz!

Bir promosyon tişörtün 14 ay saklandığını ve bu sürede ortalama 3 bin 400 izleme (impression)…

Evyap sanayi gücüyle marka gücünü eşitleyecek

Markalarının gücünü sanayideki güçleriyle eşitlemek için son iki yıldır ciddi marka yatırımları yaptıklarını belirten Evyap…

“Toplumla bağ kurmayan KSS başarılı olamaz”

TNC İletişim Danışmanlığı tam anlamıyla bir KSS fabrikası… Marka ve STK’larla gerçekleştirdiği onlarca sosyal sorumluluk…

“Çıkış yolumuz markalı ihracattan geçiyor”

“2020 yılı, 2019’a göre ‘ev ödevlerimizi eksiksiz yaparsak’, nispeten daha olumlu bir yıl olacaktır” diyen…