COVID-19 krizinden başarıyla çıkmanın anahtarı: Ticari Çeviklik

COVID-19 krizinden başarıyla çıkmanın anahtarı: Ticari Çeviklik

Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners, etkileri devam eden koronavirüs krizi sürecinde şirketlerin ayakta…

Koronavirüs sürecinde toplum şirketlere “gözüm üzerinizde” diyor

Koronavirüs sürecinde toplum şirketlere “gözüm üzerinizde” diyor

Küresel danışmanlık ve iletişim şirketi Porter Novelli’nin Türkiye ofisi Marjinal Porter Novelli, COVID-19 döneminde marka…

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

KPMG’nin ABD’de bin tüketiciyle yaptığı “Covid-19 Tüketicinin Nabzı” anketine göre salgından geliri en fazla etkilenenler…

Alper Ergenekon: "Müşterisinin yanında olan kazanacak"

Alper Ergenekon: “Müşterisinin yanında olan kazanacak”

COVID-19 sürecinde tüketici alışkanlıklarında görülen değişim, telekom sektörünü de hızlı bir dönüşüme soktu. Turkcell’in Pazarlamadan…

Koronavirüs unutuldu, tatil alışverişi arttı

Koronavirüs unutuldu, tatil alışverişi arttı

Koronavirüs salgınında kontrollü normalleşme sürecine gidilmesi ve havaların da ısınmasıyla tüketiciler tatil alışverişlerine yoğunlaştı. Her…

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte Türkiye, “COVID-19 Etkisinde Restoran Sektörünün Bugünü ve Geleceği” raporunu yayımladı. Türkiye’de irili ufaklı 100…

Tüketici "Aşı bulunmadan normale dönmem" diyor...

Tüketici “Aşı bulunmadan normale dönmem” diyor…

KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…

Covid-19 müzik dinleme alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 müzik dinleme alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 birçok alışkanlığımız gibi sosyalleşme alışkanlıklarımızı da kökünden değiştirmeye devam ederken, müziğin dertlerimizi unutturduğu ve…

3M Türkiye solunum koruyucu maske üretimine başladı

3M Türkiye solunum koruyucu maske üretimine başladı

Koronavirüs’ün (COVID-19) görülmeye başladığı ilk günden itibaren, salgına koruyucu ekipman ve tıbbi malzeme üretimiyle talebe…

Pandemi müşteri deneyimindeki ezberleri bozdu

Pandemi müşteri deneyimindeki ezberleri bozdu

Yeni tip koronavirüs (covid-19) ile birlikte farklı yaşam şekilleri ile tanıştık ve bazı davranış ve…

Deloitte, tedarik zincirinin kazanan ve kaybeden sektörlerini açıkladı

Deloitte, tedarik zincirinin kazanan ve kaybeden sektörlerini açıkladı

Deloitte Türkiye, “COVID-19 sonrasında Tedarik Zincirinde Kazananlar ve Kaybedenler” raporunu yayımladı. COVID-19 salgınının tedarik zincirinde…

Salgın döneminde sosyal sorumluluk çalışmalarıyla akılda kalan markalar hangileri oldu?

Salgın döneminde sosyal sorumluluk çalışmalarıyla akılda kalan markalar hangileri oldu?

Binom, Covid-19 salgını sürecinde markaların yaptığı sosyal sorumluluklara ve bu sürecin alışverişlere etkisini Türkiye genelinde…