Koronavirüs unutuldu, tatil alışverişi arttı

Koronavirüs salgınında kontrollü normalleşme sürecine gidilmesi ve havaların da ısınmasıyla tüketiciler tatil alışverişlerine yoğunlaştı. Her…

Deloitte, COVID-19’un yeme-içme sektörüne etkilerini araştırdı: Sektörü sağlıklı ve taşınabilir ürünler kurtaracak

Deloitte Türkiye, “COVID-19 Etkisinde Restoran Sektörünün Bugünü ve Geleceği” raporunu yayımladı. Türkiye’de irili ufaklı 100…

Tüketici “Aşı bulunmadan normale dönmem” diyor…

KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…

Covid-19 müzik dinleme alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

Covid-19 birçok alışkanlığımız gibi sosyalleşme alışkanlıklarımızı da kökünden değiştirmeye devam ederken, müziğin dertlerimizi unutturduğu ve…

3M Türkiye solunum koruyucu maske üretimine başladı

Koronavirüs’ün (COVID-19) görülmeye başladığı ilk günden itibaren, salgına koruyucu ekipman ve tıbbi malzeme üretimiyle talebe…

Pandemi müşteri deneyimindeki ezberleri bozdu

Yeni tip koronavirüs (covid-19) ile birlikte farklı yaşam şekilleri ile tanıştık ve bazı davranış ve…

Deloitte, tedarik zincirinin kazanan ve kaybeden sektörlerini açıkladı

Deloitte Türkiye, “COVID-19 sonrasında Tedarik Zincirinde Kazananlar ve Kaybedenler” raporunu yayımladı. COVID-19 salgınının tedarik zincirinde…

Salgın döneminde sosyal sorumluluk çalışmalarıyla akılda kalan markalar hangileri oldu?

Binom, Covid-19 salgını sürecinde markaların yaptığı sosyal sorumluluklara ve bu sürecin alışverişlere etkisini Türkiye genelinde…

Evden çalışma, mesai kavramını yıkıyor mu?

Kariyer.net’in “HR Pulse” araştırma serisi kapsamında Curiocity iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Koronavirüs ve İş Hayatı” araştırmasının…

Gişe kaybının 6 milyar dolar olması bekleniyor

MoffettNathanson’ın yaptığı araştırmaya göre 2019’da yıllık toplam 11,4 milyar dolar olan ABD gişesinin, 2020’de 5,5…

Türkiye’yi iyileştiren markalar

Koronavirüsün dünya genelinde yayılma hızı düşse de her gün on binlerce insan virüse yakalanmaya devam…

Haziran ayı normalleşme için erken mi?

CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “1 Haziran 2020: Türkiye’nin Yeni Sınavı” araştırması,…