Koronavirüs sonrası tüketimde hangi trendler bizleri bekliyor?

Koronavirüs sonrası tüketimde hangi trendler bizleri bekliyor?

Araştırma şirketi Nielsen, Covid-19 (koronavirüs) gündemine ilişkin perakende ve alışverişçi içgörülerini paylaştı. Diğer ülkeler gibi…

Deloitte araştırdı: "Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?"

Deloitte araştırdı: “Perakende sektörü COVID-19 sonrası döneme nasıl hazırlanmalı?”

COVID-19 salgınından en fazla etkilenen sektörlerden biri olan perakende sektörü normalleşme sürecine girmek üzere. Deloitte…

Koronavirüs Z kuşağına stok yapmayı öğretti

Koronavirüs Z kuşağına stok yapmayı öğretti

Koronavirüs (Covid-19) salgını tüm dünyada tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını değiştirmeye devam ediyor. Daha az harcamaya…

Salgın sürecinde online işe giriş görüşmeleri yüzde 300 arttı

Salgın sürecinde online işe giriş görüşmeleri yüzde 300 arttı

Dünya genelinde şirketlerin yüzde 36’sı koronavirüs salgını sürecinde de işe alımlara devam ediyor. Alınan tedbirler…

Koronavirüs salgını sonrası müstakil konuta talep arttı, satış fiyatları yüzde 25 arttı

Koronavirüs salgını sonrası müstakil konuta talep arttı, satış fiyatları yüzde 25 arttı

Salgın sonrası ülke genelinde talep edilen konut satış fiyatı %11, kira fiyatı %6 yükseldi. Büyük…

Koronavirüs salgınında değişen iş hayatı: Biraz daha uyuyor, toplantılara yatak odası ve banyodan giriyoruz

Koronavirüs salgınında değişen iş hayatı: Biraz daha uyuyor, toplantılara yatak odası ve banyodan giriyoruz

Citrix Systems, Inc.  adına OnePoll tarafından yapılan yeni bir araştırma sonuçlarına göre, biraz daha uyuyor,…

Koronavirüs nedeniyle elektrik tüketimi yüzde 25 düştü

Koronavirüs nedeniyle elektrik tüketimi yüzde 25 düştü

Koronavirüs nedeniyle sanayi üretiminin azalması ile işyerlerinde elektrik tüketimi düşerken, evlerde arttı. Elektrik tedarikçileri karşılaştırma…

“Covid-19 Pandemi Günlükleri Araştırması”nda pandemi süresince en çok korkulan 3 konu açıklandı

“Covid-19 Pandemi Günlükleri Araştırması”nda pandemi süresince en çok korkulan 3 konu açıklandı

Şubat ayından bu yana global bir salgına dönüşen koronavirüs, tüm dünya gibi ülkemizi de etkisi…

Türk halkı salgının 6 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyor

Türk halkı salgının 6 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan “Salgından sonra değişen tüketici davranışları” araştırması, koronavirüs krizinin Türk…

Pfizer: Acil kullanım için “Korona” aşısı sonbaharda hazır olabilir

Pfizer: Acil kullanım için “Korona” aşısı sonbaharda hazır olabilir

İlaç devi Pfizer potansiyel “corona” aşısı için önümüzdeki hafta deneylere başlayacaklarını, aşının acil durum kullanımı…

Salgın döneminde 3 evli bireyden 1’i evdeki işleri eşiyle paylaşıyor

Salgın döneminde 3 evli bireyden 1’i evdeki işleri eşiyle paylaşıyor

CURIOCITY Araştırma ve Danışmanlık Şirketi, iş ortağı Diyalog Araştırma ile birlikte, Türkiye’nin COVID-19’la sınavını anlamak…

Türk halkının yarıdan fazlası yazın tatile çıkmayı düşünmüyor

Türk halkının yarıdan fazlası yazın tatile çıkmayı düşünmüyor

DORinsight tarafından yapılan “Salgından sonra değişen tüketici davranışları” araştırması, koronavirüs krizinin Türk halkının satın alma…