Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Salgın endişesi ile hayatımıza giren sosyal izolasyon, alışveriş trendleri ve ödeme yöntemi tercihlerinde de önemli…

Korona günlerinde hayatımız nasıl şekilleniyor?

Korona günlerinde hayatımız nasıl şekilleniyor?

Yeni tip koronavirüs salgını tüm yaşamımızı baştan aşağıya değiştirdi. Yöntem Araştırma Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen “Korona…

Apple, Türkiye'nin de yer aldığı 63 ülkenin hareketlilik raporunu paylaştı

Apple, Türkiye’nin de yer aldığı 63 ülkenin hareketlilik raporunu paylaştı

Apple, koronavirüs çalışmalarına yardımcı olmak için Apple Harita uygulamasından toplanan navigasyon verileri; şehirler, ülkeler veya…

Gökhan Ahi: Pandemi en çok hukuk alanında boşluklar ve belirsizlikler bıraktı

Gökhan Ahi: Pandemi en çok hukuk alanında boşluklar ve belirsizlikler bıraktı

Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e…

Salgınla mücadelede ihtiyacımız olan iki şey: Sabun ve beyin

Salgınla mücadelede ihtiyacımız olan iki şey: Sabun ve beyin

Kreatif ajans Zuck&Berg, Armenia tarafından hazırlanan #StopTheSpread isimli afiş, koronavirüs salgınıyla mücadelede el yıkamanın önemine…

Salgının yeni yazı tipi: Times Uncertain

Salgının yeni yazı tipi: Times Uncertain

Birçok markanın yaptığı gibi sosyal mesafenin önemini kelimelerle anlatan reklamlar yerine var olan atmosferi betimleyecek…

Publicis Groupe CEO’su Arthur Sadoun: “COVID-19’un ekonomik sonuçları uzun bir süre devam edecek”

Publicis Groupe CEO’su Arthur Sadoun: “COVID-19’un ekonomik sonuçları uzun bir süre devam edecek”

Publicis Groupe’un CEO’su Arthur Sadoun müşterilerinin COVID-19 salgınının şekillendirdiği gelecekte nasıl hareket etmeleri gerektiğini kaleme…

Yavuzhan Gel yazdı: Evde kal ama nasıl?

Yavuzhan Gel yazdı: Evde kal ama nasıl?

Plazaların üst katlarından, Maslow’un piramidinin alt katlarına inmemiz çok hızlı oldu. Pazarlamacılar ve reklam ajansları…

Apple, karantina sürecinde bile devam eden yaratıcılığı kutluyor

Apple, karantina sürecinde bile devam eden yaratıcılığı kutluyor

Apple, insanların koronavirüs sürecinde bağlantıda kalmayı nasıl başardıklarını ve evde kalsalar dahi yaratıcılıklarını nasıl kullandıklarını…

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

McCann Worldgroup Truth Central’ın raporuna göre COVID-19 salgınında kaygı artarken medyaya olan güvensizlik azalıyor. McCann…

M.A.R.K.A. koronavirüsün korkutan yüzünü "#StayHome" ilanlarıyla gözler önüne seriyor

M.A.R.K.A. koronavirüsün korkutan yüzünü “#StayHome” ilanlarıyla gözler önüne seriyor

Koronavirüsün önüne geçilemeyen yayılma hızı ve kapsamı üzerine Birleşmiş Milletler dünyanın dört bir yanındaki kreatiflere…