Apple, insanların koronavirüs sürecinde bağlantıda kalmayı nasıl başardıklarını ve evde kalsalar dahi yaratıcılıklarını nasıl kullandıklarını gözler önüne seren bir reklam filmi yayınladı.
Apple yayınladığı “Creativity Goes On” isimli kampanyasıyla insanların ev karantinasında olsalar dahi yaratıcılıklarına devam ettiklerini vurguluyor. Kampanya insanların sosyal mesafe sırasında birbirlerini eğlendirme ve birbirleriyle iletişim kurma biçimlerine dikkat çekiyor. Aynı zamanda kampanya Apple ürünlerini vurgulamanın yanı sıra bu ürünleri kullanan yaratıcı insanları, evden çalışan ve öğrenmeye devam eden insanları da ön plana çıkartıyor. Birçok marka koronavirüs salgını süresince dayanışma mesajları verirken, Apple bunun yerine koronavirüsün parçaladığı bir dünyada yer alan iyi şeylere ışık tutmayı seçiyor.
“Yaratıcılığın gücüne her zaman derinden inandık. Şimdi, her zamankinden daha fazla yaratıcılıklarını, becerilerini, insanlığı ve umutlarını paylaşmanın yeni yollarını arayan dünyanın her köşesindeki insanlardan ilham alıyoruz ” açıklamasıyla paylaşılan kampanyada Apple ve TBWA\Media Arts Lab dünyanın dört bir yanındaki ailelerin, yaratıcıların ve ünlülerin gerçek görüntülerini bir araya getiriyor.
Apple’ın CEO’su Tim Cook resmi Instagram üzerinden “Yaratıcılık bize neyin mümkün olduğunu gösteren ışık, ilerlemeyi sağlayan yakıt ve bizi insan yapan güzelliktir” açıklamasıyla reklam filmini paylaştı.
Creativity is the light that shows us what’s possible, the fuel that drives progress, the beauty that makes us human. pic.twitter.com/KSd2DzZ7xF
— Tim Cook (@tim_cook) April 10, 2020