Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Evde kalmaya en fazla birkaç hafta dayanabileceğiz

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

COVID-19 salgınında kaygı artmaya devam ederken medyaya olan güvensizlikse azalıyor

McCann Worldgroup Truth Central’ın raporuna göre COVID-19 salgınında kaygı artarken medyaya olan güvensizlik azalıyor. McCann…

M.A.R.K.A. koronavirüsün korkutan yüzünü "#StayHome" ilanlarıyla gözler önüne seriyor

M.A.R.K.A. koronavirüsün korkutan yüzünü “#StayHome” ilanlarıyla gözler önüne seriyor

Koronavirüsün önüne geçilemeyen yayılma hızı ve kapsamı üzerine Birleşmiş Milletler dünyanın dört bir yanındaki kreatiflere…

Facebook yanıltıcı reklamlara dava açıyor!

Facebook yanıltıcı reklamlara dava açıyor!

Facebook, yanıltıcı reklamlar yayınlayarak kullanıcıları farklı sitelere yönlendiren LeadCloak’a dava açtı. Facebook, koronavirüs salgını ile…

İş dünyası koronavirüs mücadelesine destek için Linkedin'den challenge başlattı

İş dünyası koronavirüs mücadelesine destek için Linkedin’den challenge başlattı

Tüm dünyayı etkisi altına alan ve yaşamı durma noktasına getiren koronavirüse karşı bir hamle de…

Türkiye sokağa çıkma yasağından yana

Türkiye sokağa çıkma yasağından yana

CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “Türkiye’nin COVID-19 ile Sınavı Araştırması”her 10 kişiden…

Koçtaş’tan koronavirüs salgınıyla mücadeleye destek

Koçtaş’tan koronavirüs salgınıyla mücadeleye destek

Koçtaş, dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Covid 19) salgını sebebiyle 65 yaş ve üstü büyüklerimiz…

Markalar TikTok'u nasıl kullanmalı?

Markalar TikTok’u nasıl kullanmalı?

Koronavirüs salgınıyla birlikte sosyal medyanın önemi markalar için gitgide artıyor. Buradan hareketle de TikTok “#StayHomeSaveLives”…

Markaların "yeni normal"e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markaların “yeni normal”e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markalar koronavirüs salgınıyla birlikte insanların eve kapanmaları ve uzaktan çalışma sistemleri sonucu oluşan “yeni normal”e…

“Tüketiciler markaların koronavirüs ile ilgili iyi dilekleriyle ilgilenmiyor, onlardan harekete geçmelerini bekliyor.”

“Tüketiciler markaların koronavirüs ile ilgili iyi dilekleriyle ilgilenmiyor, onlardan harekete geçmelerini bekliyor.”

“Az laf çok iş” çoğu zaman güzel bir tavsiyedir ancak tüm dünyanın koronavirüs salgınıyla mücadele…

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şirketleri, liderleri, devletleri, çalışanları ve uluslararası organları Covid-19 sonrasında nasıl bir süreç bekliyor?

Şüphesiz, COVID-19’un çalışma hayatına etkisi ile ilgili söyleyebileceğimiz sayısız şey, yakıştırabileceğimiz çok farklı tanım var.…

Koronavirüs'ten korunmak için her gün bir doz "ev" hapı

Koronavirüs’ten korunmak için her gün bir doz “ev” hapı

Velocita Brand tarafından oluşturulan “#FightBackCorona” isimli 3 farklı afişten oluşan kampanya sosyal mesafeyi vurguluyor. Kampanyada…