Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırmasının 4. Dönem özet sonuçları…
McCann Worldgroup Truth Central’ın raporuna göre COVID-19 salgınında kaygı artarken medyaya olan güvensizlik azalıyor. McCann…
Koronavirüsün önüne geçilemeyen yayılma hızı ve kapsamı üzerine Birleşmiş Milletler dünyanın dört bir yanındaki kreatiflere…
Facebook, yanıltıcı reklamlar yayınlayarak kullanıcıları farklı sitelere yönlendiren LeadCloak’a dava açtı. Facebook, koronavirüs salgını ile…
Tüm dünyayı etkisi altına alan ve yaşamı durma noktasına getiren koronavirüse karşı bir hamle de…
CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “Türkiye’nin COVID-19 ile Sınavı Araştırması”her 10 kişiden…
Koçtaş, dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Covid 19) salgını sebebiyle 65 yaş ve üstü büyüklerimiz…
Koronavirüs salgınıyla birlikte sosyal medyanın önemi markalar için gitgide artıyor. Buradan hareketle de TikTok “#StayHomeSaveLives”…
Markalar koronavirüs salgınıyla birlikte insanların eve kapanmaları ve uzaktan çalışma sistemleri sonucu oluşan “yeni normal”e…
“Az laf çok iş” çoğu zaman güzel bir tavsiyedir ancak tüm dünyanın koronavirüs salgınıyla mücadele…
Şüphesiz, COVID-19’un çalışma hayatına etkisi ile ilgili söyleyebileceğimiz sayısız şey, yakıştırabileceğimiz çok farklı tanım var.…
Velocita Brand tarafından oluşturulan “#FightBackCorona” isimli 3 farklı afişten oluşan kampanya sosyal mesafeyi vurguluyor. Kampanyada…