Şimdi kendi eğrinizi de düzleştirme zamanı!

Şimdi kendi eğrinizi de düzleştirme zamanı!

Miami Ad School, Almanya imza attığı yaratıcı bir çalışmayla koronavirüs salgın süreci nedeniyle eve kapanan…

Salgın sırasında en çok online yayıncılar takip ediliyor

Salgın sırasında en çok online yayıncılar takip ediliyor

Havas Media’nın “COVID-19 Zamanında Anlamlı Medya” raporuna göre tüketicilerin yüzde 67’si daha çok video izlerken…

Porter Novelli tarafından yapılan araştırmaya göre: “Amerikalılar’ın yüzde 75’i markaların koronavirüs ile olan savaşa destek olmasını istiyor”

Porter Novelli tarafından yapılan araştırmaya göre: “Amerikalılar’ın yüzde 75’i markaların koronavirüs ile olan savaşa destek olmasını istiyor”

Koronavirüs kaynaklı ölümlerin 200 bini bulması ile, Amerika salgının merkez üssü olmuş durumda. Bu durum…

Ebeveynlerin yüzde 93’ü salgın döneminde sorumluluklarının arttığını söylüyor

Ebeveynlerin yüzde 93’ü salgın döneminde sorumluluklarının arttığını söylüyor

Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan ‘Evde Çocuklarla Hayat’ başlıklı araştırma, bu süreçte anne-babaların evde…

Spotify koronavirüs nedeniyle işsiz kalan müzisyenlere destek olacak

Spotify koronavirüs nedeniyle işsiz kalan müzisyenlere destek olacak

Spotify mobil uygulamasını kullananlar artık zor durumdaki müzik piyasasına destek olma şansı bulacaklar. Şirket söz…

Salgınla birlikte değişen reklamın yeni dili!

Salgınla birlikte değişen reklamın yeni dili!

Sarılma ve tokalaşma devrinin sonuna gelmemizin yanı sıra dünyanın yarısı kendini karantinaya almış durumda. Bu…

Rabitabank, ödemelerinizde nakit kullanmayın diyor

Rabitabank, ödemelerinizde nakit kullanmayın diyor

Rabitabank için Endorphin, Azerbaijan’ın oluşturduğu yeni kampanya koronavirüs salgını döneminde kağıt para kullanmamanın önemli bir…

"Covid Wars" maskeleri koronavirüse karşı

“Covid Wars” maskeleri koronavirüse karşı

Miami Ad School Almanya tarafından Disney için oluşturulan “Covid Wars” isimli kampanya maske takmayı çocuklar…

Koronavirüs kontrol altına alınana kadar şirketler "kış uykusu"nda

Koronavirüs kontrol altına alınana kadar şirketler “kış uykusu”nda

Küresel salgının gölgesinde, zorunlu karantinalar ile beraber durma noktasına gelen küresel ekonomi kaçınılmaz bir resesyona…

Koronavirüs geleneksel medyaya güveni artırdı

Koronavirüs geleneksel medyaya güveni artırdı

Koronavirüs, sosyal medyanın güvenilirliğini bir kez daha düşündürdü; geleneksel medyanın itibarını artırdı. Beykoz Üniversitesi’nin yaptığı…

Bu kampanya gerçek hikayelere dayanıyor!

Bu kampanya gerçek hikayelere dayanıyor!

İhtiyaç sahiplerine destek olmayı hedefleyen kamu yardım kuruluşu Hogar de Cristo ile yaratıcı ajans Rebold,…

Pazarlama Gurusu Philip Kotler yazdı: "Ya paylaşımcı olmayı öğreneceğiz ya da bir 'Muz Cumhuriyeti'ne dönüşeceğiz."

Pazarlama Gurusu Philip Kotler yazdı: “Ya paylaşımcı olmayı öğreneceğiz ya da bir ‘Muz Cumhuriyeti’ne dönüşeceğiz.”

COVID-19 yayılır ve işten çıkarmalar devam ederken tüm dünya “Büyük Buhran” senaryoları üzerinde çalışıyor. Baştan…