Havas Media’nın “COVID-19 Zamanında Anlamlı Medya” raporuna göre tüketicilerin yüzde 67’si daha çok video izlerken…
Koronavirüs kaynaklı ölümlerin 200 bini bulması ile, Amerika salgının merkez üssü olmuş durumda. Bu durum…
Online araştırma şirketi DORinsight tarafından yapılan ‘Evde Çocuklarla Hayat’ başlıklı araştırma, bu süreçte anne-babaların evde…
Spotify mobil uygulamasını kullananlar artık zor durumdaki müzik piyasasına destek olma şansı bulacaklar. Şirket söz…
Sarılma ve tokalaşma devrinin sonuna gelmemizin yanı sıra dünyanın yarısı kendini karantinaya almış durumda. Bu…
Rabitabank için Endorphin, Azerbaijan’ın oluşturduğu yeni kampanya koronavirüs salgını döneminde kağıt para kullanmamanın önemli bir…
Küresel salgının gölgesinde, zorunlu karantinalar ile beraber durma noktasına gelen küresel ekonomi kaçınılmaz bir resesyona…
Koronavirüs, sosyal medyanın güvenilirliğini bir kez daha düşündürdü; geleneksel medyanın itibarını artırdı. Beykoz Üniversitesi’nin yaptığı…
İhtiyaç sahiplerine destek olmayı hedefleyen kamu yardım kuruluşu Hogar de Cristo ile yaratıcı ajans Rebold,…
COVID-19 yayılır ve işten çıkarmalar devam ederken tüm dünya “Büyük Buhran” senaryoları üzerinde çalışıyor. Baştan…