Tüketicinin gözü şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde…

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımız da… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici…

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…

Her iki kişiden biri AVM ve berberlerde alınan önlemleri yetersiz buluyor

Binom, Covid-19 salgını sürecinde Mayıs ayı itibariyle başlayan normalleşme sürecine dair yaklaşımları Türkiye genelinde araştırdı.…

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…

Deloitte, 60 kategoride salgının etkilerini analiz etti: Tüketicilerde fiyat hassasiyeti, sektörlerde dijitalleşme artıyor

Deloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği “Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye”de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun…

11 maddede koronavirüsün tüketim ve yaşam alışkanlıklarına etkileri

Mobil sadakat uygulaması Hopi, koronavirüs salgını ile ilgili Kantar Media Division ile yaptığı detaylı anketin…

Sosyal izolasyonla birlikte online aktiviteler de rekor kırdı

Mastercard tarafından Türkiye’yi de kapsayacak şekilde 15 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma tüketcilerin online deneyimlere yaklaşımını…

Video görüşmeler yormaya başladı!

Zamanımızın çoğunu evimizde geçirdiğimiz bu süreçte fiziksel aktivitelerimiz kısıtlansa da bizi yoracak başka bir faktör…

Senegal’de 1 dolar değerinde ve 10 dakikada sonuç veren COVID-19 testi üretiliyor

ABD’deki bir koronavirüs testi yüzlerce dolar değerinde olup sonucun belirlenmesi günler sürerken Senegal’de geliştirilen yeni…

Tasarruf araştırması: Harcamalarda gıda ve fatura, tasarrufta altın hesabı yükselişe geçti

ING Türkiye, Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nın 2020 yılı ilk çeyrek sonuçları ile birlikte, Nisan ayında…

Rönesans, Kübizm ve Modernizm… Peki Post-Covid’in sanat akımı ne olacak?

Reklam sektöründe yaratıcılık denince, bahsedilenin insanların yaratıcılığından ziyade bir disiplin olarak Yaratıcılık olduğu düşünülüyor. Oysa…

İçerik pazarlama stratejinizi güncel tutmanın 8 yolu

Content Marketing Institute Kurucusu Joe Pulizzi’nin yeni kitabı Corona Marketing: What Marketing Professionals Need to…