“Korona döneminde ailesini kaybeden çocukların eğitim yolculuğuna umut olun”

Türk Eğitim Vakfı (TEV), salgın döneminde korona virüse yakalanıp vefat eden bireylerin çocukları eğitim fırsatlarını…

Türkiye’nin yarısı evinden çıkmıyor

Hopi, normalleşme süreci ile ilgili yaptığı anketin sonuçlarını açıkladı. Türkiye’nin farklı illerinden 1300’ü aşkın Hopi…

Türkiye’de toplumun sadece 12’si “insanların çoğuna güvenebilirim” diyor

(Sia Insight Genel Müdürü Hüseyin Tapınç bundan böyle her 15 günde bir köşe yazılarıyla Marketing…

Koronavirüs araştırması: Katılımcıların yüzde 81’i işsiz kalma riskinin arttığını düşünüyor

NG Araştırma koronavirüsü salgını ile ilgili şimdiye kadar yaptığı dört araştırmanın sonuçlarını karşılaştırmalı olarak paylaştı.Araştırmaya…

Hangi davranışlarımız koronavirüs riskini ne kadar arttırıyor?

Texas Medical Birliği pandemi dönemine ilişkin günlük davranış alanlarındaki risk derecesini göstermek üzere 1’den 10’a…

Finans liderleri yeni dönemde post-COVID stratejilere odaklanıyor

PwC’nin Mart ayından bu yana COVID-19’un iş dünyası ve ekonomi üzerine etkilerini izlemek üzere gerçekleştirdiği…

Almanya’da Amazon çalışanları greve girdi

Amazon’un Almanya’daki depolarında koronavirüsü vakalarının artması, işçi sendikası Verdi’yi harekete geçirdi. Yapılan açıklamada, şirketin gerekli…

İletişim dünyasında korona sınavından geçenler ve çakanlar

Virüs en çok reklam filmlerini vur­du… Birden hepsi birbirine ben­zemeye başladı. Tamamına yakına “Ayrı kalsak…

COVID-19 krizinden başarıyla çıkmanın anahtarı: Ticari Çeviklik

Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners, etkileri devam eden koronavirüs krizi sürecinde şirketlerin ayakta…

Koronavirüs sürecinde toplum şirketlere “gözüm üzerinizde” diyor

Küresel danışmanlık ve iletişim şirketi Porter Novelli’nin Türkiye ofisi Marjinal Porter Novelli, COVID-19 döneminde marka…

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

KPMG’nin ABD’de bin tüketiciyle yaptığı “Covid-19 Tüketicinin Nabzı” anketine göre salgından geliri en fazla etkilenenler…

Alper Ergenekon: “Müşterisinin yanında olan kazanacak”

COVID-19 sürecinde tüketici alışkanlıklarında görülen değişim, telekom sektörünü de hızlı bir dönüşüme soktu. Turkcell’in Pazarlamadan…