Şüphesiz ki reklam sektörü de insanlığın gördüğü en büyük krizlerden biri olan koronavirüs salgınından nasibini…
COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…
İnsan vücudu ilginç, DNA kodlarımız bile aynıyken (Yuval Noah Harari, Homo Sapiens’te satır aralarına sakladığı…
1 Haziran’da başlayan normalleşme süreci tüketici alışverişinde de kendini gösterdi. Sokağa çıkma yasaklarıyla tüketilen ürünlerden…
Türk Eğitim Vakfı (TEV), salgın döneminde korona virüse yakalanıp vefat eden bireylerin çocukları eğitim fırsatlarını…
Hopi, normalleşme süreci ile ilgili yaptığı anketin sonuçlarını açıkladı. Türkiye’nin farklı illerinden 1300’ü aşkın Hopi…
NG Araştırma koronavirüsü salgını ile ilgili şimdiye kadar yaptığı dört araştırmanın sonuçlarını karşılaştırmalı olarak paylaştı.Araştırmaya…
Texas Medical Birliği pandemi dönemine ilişkin günlük davranış alanlarındaki risk derecesini göstermek üzere 1’den 10’a…
PwC’nin Mart ayından bu yana COVID-19’un iş dünyası ve ekonomi üzerine etkilerini izlemek üzere gerçekleştirdiği…
Amazon’un Almanya’daki depolarında koronavirüsü vakalarının artması, işçi sendikası Verdi’yi harekete geçirdi. Yapılan açıklamada, şirketin gerekli…
Virüs en çok reklam filmlerini vurdu… Birden hepsi birbirine benzemeye başladı. Tamamına yakına “Ayrı kalsak…