Yeni reklamcılık mı? Ama nasıl?

Yeni reklamcılık mı? Ama nasıl?

Şüphesiz ki reklam sektörü de insanlığın gördüğü en büyük krizlerden biri olan koronavirüs salgınından nasibini…

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

SEMrush araştırdı: Online reklam yatırımlarına bakarak gelecek fırsatları görmek

COVID-19 salgınıyla birlikte reklam yatırımları durma noktasına geldi. Peki, krizi fırsata dönüştürmek mümkün mü? Salgının…

COVID neden herkesi farklı etkiliyor?

COVID neden herkesi farklı etkiliyor?

İnsan vücudu ilginç, DNA kodlarımız bile aynıyken (Yuval Noah Harari, Homo Sapiens’te satır aralarına sakladığı…

Alışverişte de normalleştik

Alışverişte de normalleştik

1 Haziran’da başlayan normalleşme süreci tüketici alışverişinde de kendini gösterdi. Sokağa çıkma yasaklarıyla tüketilen ürünlerden…

"Korona döneminde ailesini kaybeden çocukların eğitim yolculuğuna umut olun"

“Korona döneminde ailesini kaybeden çocukların eğitim yolculuğuna umut olun”

Türk Eğitim Vakfı (TEV), salgın döneminde korona virüse yakalanıp vefat eden bireylerin çocukları eğitim fırsatlarını…

Türkiye'nin yarısı evinden çıkmıyor

Türkiye’nin yarısı evinden çıkmıyor

Hopi, normalleşme süreci ile ilgili yaptığı anketin sonuçlarını açıkladı. Türkiye’nin farklı illerinden 1300’ü aşkın Hopi…

Türkiye’de toplumun sadece 12’si “insanların çoğuna güvenebilirim” diyor

Türkiye’de toplumun sadece 12’si “insanların çoğuna güvenebilirim” diyor

(Sia Insight Genel Müdürü Hüseyin Tapınç bundan böyle her 15 günde bir köşe yazılarıyla Marketing…

Koronavirüs araştırması: Katılımcıların yüzde 81'i işsiz kalma riskinin arttığını düşünüyor

Koronavirüs araştırması: Katılımcıların yüzde 81’i işsiz kalma riskinin arttığını düşünüyor

NG Araştırma koronavirüsü salgını ile ilgili şimdiye kadar yaptığı dört araştırmanın sonuçlarını karşılaştırmalı olarak paylaştı.Araştırmaya…

Hangi davranışlarımız koronavirüs riskini ne kadar arttırıyor?

Hangi davranışlarımız koronavirüs riskini ne kadar arttırıyor?

Texas Medical Birliği pandemi dönemine ilişkin günlük davranış alanlarındaki risk derecesini göstermek üzere 1’den 10’a…

Finans liderleri yeni dönemde post-COVID stratejilere odaklanıyor

Finans liderleri yeni dönemde post-COVID stratejilere odaklanıyor

PwC’nin Mart ayından bu yana COVID-19’un iş dünyası ve ekonomi üzerine etkilerini izlemek üzere gerçekleştirdiği…

Almanya'da Amazon çalışanları greve girdi

Almanya’da Amazon çalışanları greve girdi

Amazon’un Almanya’daki depolarında koronavirüsü vakalarının artması, işçi sendikası Verdi’yi harekete geçirdi. Yapılan açıklamada, şirketin gerekli…

İletişim dünyasında korona sınavından geçenler ve çakanlar

İletişim dünyasında korona sınavından geçenler ve çakanlar

Virüs en çok reklam filmlerini vur­du… Birden hepsi birbirine ben­zemeye başladı. Tamamına yakına “Ayrı kalsak…