Beş adımda evden çalışmayı verimli hale getirin

Beş adımda evden çalışmayı verimli hale getirin

Evde keyifli vakit geçirmek, dinlenmek ve hem kendiniz hem ailemiz için yapmamız gerekenleri biliyorsunuz. Peki…

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

İpsos: Hane içi hızlı tüketim ürünleri satın alımında içecek ürünleri dikkat çekiyor

Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…

Türkiye'de işe gitme oranında yüzde 45’lik bir azalma görüldü

Türkiye’de işe gitme oranında yüzde 45’lik bir azalma görüldü

Google, koronavirüs salgınının başlamasından bu yana toplulukların farklı coğrafyalarda ve zamanlarda hareketliliğinin nasıl değiştiğini göstermek…

Korona emlak alışkanlıklarını da değiştirdi

Korona emlak alışkanlıklarını da değiştirdi

Koronavirüs insan ilişkilerinden alışverişe, iş yapış şekillerimizden yemeklere neredeyse tüm alışkanlıklarımızı hızla değiştiriyor. Emlak da…

Kriz mi, kaos mu?

Kriz mi, kaos mu?

Konu, tahmin edilenden de daha ciddi. Mesele sadece olaya iletişim bo­yutunda nasıl yaklaşıla­cağının tartışılmasından oluşmuyor.…

Google karantina süresince kullanıcıların konum bilgilerini hükümetlerle paylaştığını duyurdu

Google karantina süresince kullanıcıların konum bilgilerini hükümetlerle paylaştığını duyurdu

Koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında uygulanan ev karantinasını denetlemek amacıyla Google, kullacılarının konum bilgilerini hükümetle paylaşmaya…

Cannes Lions, koronavirüs nedeniyle 2020 için iptal edildi

Cannes Lions, koronavirüs nedeniyle 2020 için iptal edildi

Koronavirüs salgını nedeniyle ilk olarak Ekim ayına ertelenen Cannes Lions, koronavirüs’ün pazarlama, yaratıcılık ve medya…

Ajanslar Cannes Lions’a katılacak mı?

Ajanslar Cannes Lions’a katılacak mı?

Dünyanın en büyük ajans networklerinden bir kısmı geçtiğimiz günler boyunca Ekim ayında gerçekleştirilecek Cannes Lions…

Markaların moral yükseltme yöntemi: Influencer'lar

Markaların moral yükseltme yöntemi: Influencer’lar

Süregelen belirsiz zamanlarda herkes bir şekilde işlerini devam ettirmeye çabalıyor. Ancak konu pazarlamacılar olunca duruma…

TÜHİD, "Doğru iletişim bu büyük mücadelede en kritik faktör" diyor

TÜHİD, “Doğru iletişim bu büyük mücadelede en kritik faktör” diyor

TÜHİD, iletişim uzmanlarına, kurumlara, halka ve kamuoyuna çağrıda bulunarak “Covid-19 pandemisi dünya çapında bir sağlık…

Koronavirüs salgını markaları nasıl etkiliyor?

Koronavirüs salgını markaları nasıl etkiliyor?

Şu anda markaların tüketiciler için halihazırda çalışmalarına devam etmesi gerekiyor. Arzın sürekliliğini sağlamak için perakendecilerle…

Network ajans liderleri salgın kriziyle nasıl başa çıkıyor?

Network ajans liderleri salgın kriziyle nasıl başa çıkıyor?

Gündemimizin salgın tarafından domine edilmesiyle birlikte global reklam sektörü krize karşı atik ve empatinin ön…