Evde keyifli vakit geçirmek, dinlenmek ve hem kendiniz hem ailemiz için yapmamız gerekenleri biliyorsunuz. Peki…
Koronavirüs salgını tüketici davranışlarını değiştirmeye devam ediyor. Türkiye’de hanelerin satın aldıkları hızlı tüketim ürünlerini haftalık…
Google, koronavirüs salgınının başlamasından bu yana toplulukların farklı coğrafyalarda ve zamanlarda hareketliliğinin nasıl değiştiğini göstermek…
Koronavirüs insan ilişkilerinden alışverişe, iş yapış şekillerimizden yemeklere neredeyse tüm alışkanlıklarımızı hızla değiştiriyor. Emlak da…
Konu, tahmin edilenden de daha ciddi. Mesele sadece olaya iletişim boyutunda nasıl yaklaşılacağının tartışılmasından oluşmuyor.…
Koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında uygulanan ev karantinasını denetlemek amacıyla Google, kullacılarının konum bilgilerini hükümetle paylaşmaya…
Koronavirüs salgını nedeniyle ilk olarak Ekim ayına ertelenen Cannes Lions, koronavirüs’ün pazarlama, yaratıcılık ve medya…
Dünyanın en büyük ajans networklerinden bir kısmı geçtiğimiz günler boyunca Ekim ayında gerçekleştirilecek Cannes Lions…
Süregelen belirsiz zamanlarda herkes bir şekilde işlerini devam ettirmeye çabalıyor. Ancak konu pazarlamacılar olunca duruma…
TÜHİD, iletişim uzmanlarına, kurumlara, halka ve kamuoyuna çağrıda bulunarak “Covid-19 pandemisi dünya çapında bir sağlık…
Şu anda markaların tüketiciler için halihazırda çalışmalarına devam etmesi gerekiyor. Arzın sürekliliğini sağlamak için perakendecilerle…
Gündemimizin salgın tarafından domine edilmesiyle birlikte global reklam sektörü krize karşı atik ve empatinin ön…