Korona emlak alışkanlıklarını da değiştirdi

Koronavirüs insan ilişkilerinden alışverişe, iş yapış şekillerimizden yemeklere neredeyse tüm alışkanlıklarımızı hızla değiştiriyor. Emlak da…

Kriz mi, kaos mu?

Konu, tahmin edilenden de daha ciddi. Mesele sadece olaya iletişim bo­yutunda nasıl yaklaşıla­cağının tartışılmasından oluşmuyor.…

Google karantina süresince kullanıcıların konum bilgilerini hükümetlerle paylaştığını duyurdu

Koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında uygulanan ev karantinasını denetlemek amacıyla Google, kullacılarının konum bilgilerini hükümetle paylaşmaya…

Cannes Lions, koronavirüs nedeniyle 2020 için iptal edildi

Koronavirüs salgını nedeniyle ilk olarak Ekim ayına ertelenen Cannes Lions, koronavirüs’ün pazarlama, yaratıcılık ve medya…

Ajanslar Cannes Lions’a katılacak mı?

Dünyanın en büyük ajans networklerinden bir kısmı geçtiğimiz günler boyunca Ekim ayında gerçekleştirilecek Cannes Lions…

Markaların moral yükseltme yöntemi: Influencer’lar

Süregelen belirsiz zamanlarda herkes bir şekilde işlerini devam ettirmeye çabalıyor. Ancak konu pazarlamacılar olunca duruma…

TÜHİD, “Doğru iletişim bu büyük mücadelede en kritik faktör” diyor

TÜHİD, iletişim uzmanlarına, kurumlara, halka ve kamuoyuna çağrıda bulunarak “Covid-19 pandemisi dünya çapında bir sağlık…

Koronavirüs salgını markaları nasıl etkiliyor?

Şu anda markaların tüketiciler için halihazırda çalışmalarına devam etmesi gerekiyor. Arzın sürekliliğini sağlamak için perakendecilerle…

Network ajans liderleri salgın kriziyle nasıl başa çıkıyor?

Gündemimizin salgın tarafından domine edilmesiyle birlikte global reklam sektörü krize karşı atik ve empatinin ön…

Toyota, “Şimdi ayrılalım ki, güçlenerek bir araya gelelim” diyor

Toyota, “önce insan” felsefesini reklam filmine dönüştürerek herkesi evde kalmaya davet ediyor…  Toyota Türkiye’den “#evdekal”…

Mesafenin üstesinden gelmek: Markalar bizi nasıl bir araya getirebilir?

Koronavirüs, aylarca planlanan pazarlama çalışmalarını kesintiye uğrattı. “Normal” değişti ve “yeni normal” artık evlerin güvenli…

Tuvalet kağıdınız bitecek diye korkuyor musunuz? Karşınızda “Tuvalet Kağıdı Hesaplayıcısı”

Koronavirüs salgınının belki de sembolü haline gelen ürün (elbette kolonya ve dezenfektandan sonra) tuvalet kağıdı…