Toyota, “önce insan” felsefesini reklam filmine dönüştürerek herkesi evde kalmaya davet ediyor… Toyota Türkiye’den “#evdekal”…
Koronavirüs, aylarca planlanan pazarlama çalışmalarını kesintiye uğrattı. “Normal” değişti ve “yeni normal” artık evlerin güvenli…
Koronavirüs salgınının belki de sembolü haline gelen ürün (elbette kolonya ve dezenfektandan sonra) tuvalet kağıdı…
Küresel insan kaynakları ve yönetim danışmanlığı firması Mercer Türkiye, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs…
AdColony’nin Türkiye dahil, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’yı kapasayan EMEA bölgesinde “Corona Virüs Etkisi Araştırması”na…
Koç Holding, koronavirüs salgını nedeniyle aktivitelerin online yapıldığı bir dönemde, 12 binden fazla eğitim ve…
Salgın sürecini evinden geçirenlerin iletişim ihtiyacını ve yapılacak aktiveteleri yavaş yavaş tüketmeye başlamışken Getty Müzesi…
Grazia dergisi “İlk Saflardan” (From the Frontline) sayısı kapağında koronavirüs salgınına karşı çalışan doktorlara ve…
Beko’nun yeni filminin merkezinde sağlık çalışanları var. Koronavirüs nedeniyle geceli gündüzlü mesai yapan sağlık çalışanları…
Son birkaç haftadır insanların dünya genelinde evlere çekilmesiyle birlikte Spotify, müzik ve podcast dinlenmelerinde pek…
Boş raflar, boş binalar ve boş sokaklar. Salgın dünyanın dört bir yanından ülkeyi paralize ederken…
Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca…