Çalışanlarını evden çalışma konusunda destekleyen firmaların oranı yüzde 76,4

Küresel insan kaynakları ve yönetim danışmanlığı firması Mercer Türkiye, tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs…

Koronavirüs gündelik tercihleri ne kadar değiştirdi?

AdColony’nin Türkiye dahil, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’yı kapasayan EMEA bölgesinde “Corona Virüs Etkisi Araştırması”na…

Koç Akademi ücretsiz olarak tüm Türkiye’nin erişimine açıldı!

Koç Holding, koronavirüs salgını nedeniyle aktivitelerin online yapıldığı bir dönemde, 12 binden fazla eğitim ve…

Getty Müzesi’nden challenge: Karantina sürecinde ünlü sanat eserlerini yeniden canlandırma

Salgın sürecini evinden geçirenlerin iletişim ihtiyacını ve yapılacak aktiveteleri yavaş yavaş tüketmeye başlamışken Getty Müzesi…

Grazia, dergi kapağında modeller yerine sağlık çalışanlarına yer verdi

Grazia dergisi “İlk Saflardan” (From the Frontline) sayısı kapağında koronavirüs salgınına karşı çalışan doktorlara ve…

Beko sağlık çalışanlarının yanında…

Beko’nun yeni filminin merkezinde sağlık çalışanları var. Koronavirüs nedeniyle geceli gündüzlü mesai yapan sağlık çalışanları…

Karantina günlerinde Spotify dinleme alışkanlıklarımız nasıl şekilleniyor?

Son birkaç haftadır insanların dünya genelinde evlere çekilmesiyle birlikte Spotify, müzik ve podcast dinlenmelerinde pek…

Wunderman Thompson koronavirüs sürecindeki yeni dengeleri açıklıyor

Boş raflar, boş binalar ve boş sokaklar. Salgın dünyanın dört bir yanından ülkeyi paralize ederken…

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca…

Akan Abdula yazdı: “Türkiye’nin yüzde 63’ü ‘evde kalmak gibi bir lüksüm yok’ diyor. Peki neden?”

Türkiye Şubat ayı itibarıyla Covid-19’u daha çok duymaya başladı. Mart ayında bu namını duyduğumuz uzaklardaki…

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…