18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı
Haberler

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Marketing Türkiye
30 Mart 2020
1 dk okuma

Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca sektör oyuncuları krizden en az hasarla çıkmak için önlem paketlerini açıklamaya başladı. Bu markalardan biri de konaklama sektörünün dev oyuncusu Airbnb.

Reuters’ın haberine göre marka önlem paketi kapsamında dünya genelindeki tüm pazarlama faaliyetlerini askıya aldı. Airbnb aldığı bu önlemlerle 800 milyon dolar tasarruf etmeyi hedefliyor. Öte yandan şirket kurucuları önümüzdeki 6 ay boyunca gelirlerinden feragat ederken üst düzey yöneticiler de yüzde 50 maaşla çalışacak.

Airbnb’nin bu kadarında uluslararası organizasyonların ardı ardına iptal edilmesi ve ertelenmesinin de payı büyük. Özellikle dijital reklam harcamalarıyla öne çıkan markanın bu kararının yayıncıları da ciddi ölçüde etkileyeceği öngörülüyor.

Airbnb bütçe Koronavirüs pazarlama
1 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
2 TÜİK 2021 doğum istatistiklerini açıkladı
TÜİK verilerine göre 2021 yılında Türkiye kendini yenileyemedi
3 Effie Türkiye 2022
Effie Türkiye 2022’nin kazananları belli oldu
4 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
5 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Güncel Haberler
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte "Orta Yol Modeli"
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte “Orta Yol Modeli”
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu...
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
Haberler
19 Mayıs ruhunu ekranlara taşıyan markalar!
Nafizcan Önder
8 saat önce
Fayda yaratan KSS’ler'in DNA'sı
Haberler
Fayda yaratan KSS’ler’in DNA’sı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
24 Mart 2022
Kuşakların Kahve Tercihleri Araştırması
Haberler
Uzlaşma bir fincan kahvede…
Marketing Türkiye
15 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.