DHL Express, logosunda yer alan harfleri birbirinden uzaklaştırdığı sosyal medya paylaşımıyla koronavirüs nedeniyle sosyal mesafeye…
Türkiye Şubat ayı itibarıyla Covid-19’u daha çok duymaya başladı. Mart ayında bu namını duyduğumuz uzaklardaki…
Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…
Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC), Tokyo Olimpiyat Oyunları’nın 23 Temmuz – 8 Ağustos 2021 tarihleri arasında…
Amazon sesli asistanı Alexa’ya yaptığı güncellemeleri açıkladı. Güncellemeler içinde öne çıkanı ise bundan böyle A.B.D’deki…
Adressable TV verilerine göre, 11 Mart sonrası reklamveren, sektörüne göre aksiyon aldı. TV kanallarının kuşak…
Koronavirüs salgını riskine karşı evde geçirilen ikinci haftada dijital platformlar popülerliğini sürdürdü. Türkiye’nin sevilen dijital…
BBC “Stay at home” isimli TV ve sosyal medya üzerinden herkesi evlerinde kalmaya teşvik eden…
StratejiCo. ve ERA Araştırma işbirliğinden yürütülen koronavirüs gündem araştırması, Dünya Sağlık Örgütü’nün (WHO) küresel salgın…
LC Waikiki, birçok beyaz yakalının koronavirüs salgını nedeniyle evinde çalıştığı şu günlerde çarpıcı bir kampanyaya…
Ipsos Hane Tüketim Paneli dijital hanelerinden akan kayıtlara göre Sağlık Bakanlığının açıklamasından sonra zaruri ihtiyaçlarını…
Mindshare A.B.D. ve hamilelik üzerine yoğunlaşmış olan bir hayır kurumu olan Tommy’s salgın nedeniyle potansiyel…