Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

Koronavirüs salgını süresince insanları evde kalmaya teşvik etmek için Ad Council ve pazarlama endüstrisi ile…

Lassa, “sağlamsa sizinle sağlam bu ülke” diyor

Lassa, “sağlamsa sizinle sağlam bu ülke” diyor

Lassa, yayınladığı reklam filmiyle, içinden geçtiğimiz bu zorlu dönemde, her gün yola çıkan tüm şoförlere…

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94'e çıktı

Salgın döneminde halkın endişesi ilk döneme göre 15 puan artarak yüzde 94’e çıktı

Ipsos’un düzenli olarak gerçekleştirdiği Koronavirüs Salgını ve Toplum Genel Kamuoyu Araştırması’nın 3. dönem özet sonuçları…

Tüketiciler koronavirüs salgın döneminde şirketleri yakından takip ediyor

Tüketiciler koronavirüs salgın döneminde şirketleri yakından takip ediyor

CORPERA Consulting ve İstanbul Ekonomi Araştırma iş birliğinde yürütülen araştırmaya göre vatandaşlar, şirketlerin koronavirüs salgını…

Eve kapanan tüketiciler LED TV satışlarını yüzde 260 artırdı

Eve kapanan tüketiciler LED TV satışlarını yüzde 260 artırdı

Koronavirüs salgını tedbirleri çerçevesinde iş ve eğlence hayatı evlere taşınınca elektronik ürünlerin online satışlarında da…

Pandemi döneminde 10 çalışandan 6’sının düzeni değişti

Pandemi döneminde 10 çalışandan 6’sının düzeni değişti

Barem tarafından gerçekleştirilen ve Kovid-19 salgını öncesi çalışmakta olan kesimin salgın sırasında ne yaptığını irdelediği…

AliExpress, Koronavirüs etkileri ile mücadele kapsamında satıcıların komisyonunu sıfırlıyor

AliExpress, Koronavirüs etkileri ile mücadele kapsamında satıcıların komisyonunu sıfırlıyor

Alibaba Group bünyesindeki AliExpress, Koronavirüs (COVID-19) salgınından etkilenen yerel satıcı ve işletmeler için vereceği destek…

ÇiçekSepeti evden üretim yapanlara destekte bulunacağını açıkladı

ÇiçekSepeti evden üretim yapanlara destekte bulunacağını açıkladı

ÇiçekSepeti.com, pandemi sürecinde aile bütçesine destek olmak için evden üretim yapan kişilere ürünlerini ÇiçekSepeti’nde satma…

Tadım, şimdilik #KaselerAyrıGönüllerBir diyor

Tadım, şimdilik #KaselerAyrıGönüllerBir diyor

Tadım, yayınladığı yeni reklam filminde sağlıklı ve güzel günlere kadar şimdilik #KaselerAyrıGönüllerBir diyerek sosyal mesafeye…

Koronavirüs salgını sırasında reklamcılıkta 18 tüyo

Koronavirüs salgını sırasında reklamcılıkta 18 tüyo

Bugünlerde her kreatifin aklında aynı soru var: “İnsanlarla böyle bir süreçte nasıl iletişim kurabilirim?” Ancak…

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal...

Koronavirüsü yenen Çin’de sosyal iletişimin dört evresi: Tırmanış, Zirve, Zirve Sonrası ve Yeni Normal…

Tüm dünyayı etkileyen koronavirüs hız kesmeden etkisi sürdürürken markalar da iletişim çalışmalarını ne yönde geliştirmeleri…

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…