Ahmet Gülüm yazdı: "Pandeminin ardından bireysel spor alışkanlıklarında çok ciddi bir gelişime tanık olabiliriz"

Ahmet Gülüm yazdı: “Pandeminin ardından bireysel spor alışkanlıklarında çok ciddi bir gelişime tanık olabiliriz”

Covid-19 pandemisi, yılın ilk aylarından itibaren tüm dünyayı bir anda sardı ve hepimizi hazırlıksız yakaladı.…

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri SEMrush’ı kullanarak aylık 47 milyon organik trafiğe ulaştı.  Nefis Yemek Tarifleri 3…

Mobil mesaj merkezli pazarlama stratejinizi iyileştirmenin 5 yolu

Mobil mesaj merkezli pazarlama stratejinizi iyileştirmenin 5 yolu

Akıllı telefonların kullanımının salgınla birlikte artması üzerine pazarlama dünyası gözlerini mobil fırsatlara çeviriyor. Birçok marka…

Reklamcı gibi düşünmeyin: Pazarlamaya yaklaşımınızı tekrar şekillendirecek 5 yol

Reklamcı gibi düşünmeyin: Pazarlamaya yaklaşımınızı tekrar şekillendirecek 5 yol

COVID-19 salgınının geleneksel reklamcılığın alışılmış yollarını kesmesiyle birlikte markalar pazarlamaya nasıl yaklaşmaları gerektiği konusunda kararsız…

Belirsizlik dönemlerinde pazarlamacılar stratejilerini nasıl şekillendirmeli?

Belirsizlik dönemlerinde pazarlamacılar stratejilerini nasıl şekillendirmeli?

COVID-19 dünyayı etkilemeye devam ederken markalar ve pazarlamacılar yaklaşımlarını daha hassas olmayı ve müşterilerini anlamayı…

Tüketiciyi müşteriye çeviren 6 içerik pazarlaması kampanyası

Tüketiciyi müşteriye çeviren 6 içerik pazarlaması kampanyası

İçeriğin hiç tükenmediği çağımızda markalar hem marka itibarını yükselten hem de izleyici kitlesinde etki bırakıp…

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca…

Google'ın 2020 dijital pazarlama öngörüleri

Google’ın 2020 dijital pazarlama öngörüleri

Google’ın EMEA bölgesinde görev alan pazarlama ve reklam uzmanları 2020 yılına dair öngörülerini açıkladı. “Hızlı…

WARC 2020 pazarlama trendleri raporunu yayınladı

WARC 2020 pazarlama trendleri raporunu yayınladı

WARC tarafından pazarlama dünyasını bekleyen sosyal, teknolojik ve endüstriyel gelişmelerin araştırıldığı ve analizinin yapıldığı “WARC…

İPZ Anadolu’nun 5’inci durağı Malatya olacak

İPZ Anadolu’nun 5’inci durağı Malatya olacak

13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu’da 2019’un 5’inci…

Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin başvuru süresi uzatıldı

Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin başvuru süresi uzatıldı

Ajansların çağrısı üzerine doğrudan pazarlama alanında proje üretmiş ve uygulamış tüm ajansların ödüllendirileceği Doğrudan Pazarlama…