COVID-19 dünyayı etkilemeye devam ederken markalar ve pazarlamacılar yaklaşımlarını daha hassas olmayı ve müşterilerini anlamayı…
İçeriğin hiç tükenmediği çağımızda markalar hem marka itibarını yükselten hem de izleyici kitlesinde etki bırakıp…
Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca…
Google’ın EMEA bölgesinde görev alan pazarlama ve reklam uzmanları 2020 yılına dair öngörülerini açıkladı. “Hızlı…
WARC tarafından pazarlama dünyasını bekleyen sosyal, teknolojik ve endüstriyel gelişmelerin araştırıldığı ve analizinin yapıldığı “WARC…
13 yıldır devam eden ve Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu’da 2019’un 5’inci…
Ajansların çağrısı üzerine doğrudan pazarlama alanında proje üretmiş ve uygulamış tüm ajansların ödüllendirileceği Doğrudan Pazarlama…