seo ppc

Ajansların krizde hayatta kalma kılavuzu: PPC SEO’ya karşı!

COVID-19 ışığında sektör veya ülke fark etmeksizin tüm iş dünyası hayatta kalmak için beklenmedik koşullara…

Pepsi ve Apple’ın eski yöneticisinden, markalara "kriz döneminde pazarlama" ipuçları

Pepsi ve Apple’ın eski yöneticisinden, markalara “kriz döneminde pazarlama” ipuçları

İşletmeler zorlu Covid-19 fırtınasını atlatabilmek için tarihin büyük durgunluklarını ve gerilemelerini inceliyorlar. Apple ve Pepsi…

Burger King: “Onu alma beni al!”

Burger King: “Onu alma beni al!”

Dünyanın dört bir yanında esprili ve yaratıcı kampanyalarıyla adından söz ettiren ve “reklam dünyasının yaramaz…

Dijital pazarlama hacmi yüzde 13 artacak

Dijital pazarlama hacmi yüzde 13 artacak

Statista verilerine göre, dünya çapındaki dijital reklam harcamaları 2020 sonunda 384 milyar dolara ulaşacak. 2021’de…

Pırıltılı ünlü out, sokaktaki kahraman in

Pırıltılı ünlü out, sokaktaki kahraman in

Kriz zamanlarında hayatlarına hali hazırda imrenerek bakılan ünlüler popülerliğini yitirirken sokaktaki birinin her birimizin deneyimleyebileceği…

Ahmet Gülüm yazdı: "Pandeminin ardından bireysel spor alışkanlıklarında çok ciddi bir gelişime tanık olabiliriz"

Ahmet Gülüm yazdı: “Pandeminin ardından bireysel spor alışkanlıklarında çok ciddi bir gelişime tanık olabiliriz”

Covid-19 pandemisi, yılın ilk aylarından itibaren tüm dünyayı bir anda sardı ve hepimizi hazırlıksız yakaladı.…

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri’nin SEMrush ile başarı yolculuğu

Nefis Yemek Tarifleri SEMrush’ı kullanarak aylık 47 milyon organik trafiğe ulaştı.  Nefis Yemek Tarifleri 3…

Mobil mesaj merkezli pazarlama stratejinizi iyileştirmenin 5 yolu

Mobil mesaj merkezli pazarlama stratejinizi iyileştirmenin 5 yolu

Akıllı telefonların kullanımının salgınla birlikte artması üzerine pazarlama dünyası gözlerini mobil fırsatlara çeviriyor. Birçok marka…

Reklamcı gibi düşünmeyin: Pazarlamaya yaklaşımınızı tekrar şekillendirecek 5 yol

Reklamcı gibi düşünmeyin: Pazarlamaya yaklaşımınızı tekrar şekillendirecek 5 yol

COVID-19 salgınının geleneksel reklamcılığın alışılmış yollarını kesmesiyle birlikte markalar pazarlamaya nasıl yaklaşmaları gerektiği konusunda kararsız…

Belirsizlik dönemlerinde pazarlamacılar stratejilerini nasıl şekillendirmeli?

Belirsizlik dönemlerinde pazarlamacılar stratejilerini nasıl şekillendirmeli?

COVID-19 dünyayı etkilemeye devam ederken markalar ve pazarlamacılar yaklaşımlarını daha hassas olmayı ve müşterilerini anlamayı…

Tüketiciyi müşteriye çeviren 6 içerik pazarlaması kampanyası

Tüketiciyi müşteriye çeviren 6 içerik pazarlaması kampanyası

İçeriğin hiç tükenmediği çağımızda markalar hem marka itibarını yükselten hem de izleyici kitlesinde etki bırakıp…

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Airbnb, 800 milyon dolarlık tasarruf planı dahilinde pazarlama harcamalarını askıya aldı

Kuşkusuz koronavirüs salgının en çok etkilediği sektörlerin başında seyahat ve konaklama geliyor. Hal böyle olunca…