Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Salgın süreci işletmeler için fırsat olabilir mi?

Covid-19 salgın döneminde sosyal mesafe ve hijyen önlemlerine öncelik veren işletmeler, uzaktan çalışma ve e-ticaretteki…

Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak

Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Marketing & Management Summit’te açıklanacak

B2B Marketing & Management Summit ülkemiz ekonomisini sırtlayan B2B modellerin gelişmesine yönelik bir zirve olarak…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…

Pazarlamacılara ilham verecek 7 TV serisi

Pazarlamacılara ilham verecek 7 TV serisi

“İçerik tıkanıklığı”, pazarlamacıların karşısında duran koca bir dağ, ancak aşılmaz değil. Sadece hikâyenizi anlatmak için…

Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

Pazarlama profesyonelleri için bulunmaz cevherin tanımı, kanıtlanmış stratejilerdir. Öyle ki, bir pazarlamacı için hangi stratejileri…

LinkedIn ile satış nasıl yapılır?

LinkedIn ile satış nasıl yapılır?

LinkedIn’in satış ve pazarlama profesyonellerinin dünya genelinde en yaygın kullandığı sosyal medya platformu olduğunu biliyor…

Pandemide pazarlama stratejilerini PepsiCo'dan dinleyin!

Pandemide pazarlama stratejilerini PepsiCo’dan dinleyin!

COVID-19’un tüm dünyayı saran kriz halinden etkilenmemek kimse için mümkün değil. Bugün bir ilkokul öğrencisinden…

Chatbot çağı kapıya dayandı!

Chatbot çağı kapıya dayandı!

Bir toplumdaki bireylerin birbiriyle ortak noktaları çoğu zaman konuştuğu dil ile sınırlı olsa da, chatbot’lara…

Oyun endüstrisini değiştiren 6 temel pazarlama trendi

Oyun endüstrisini değiştiren 6 temel pazarlama trendi

Son yıllarda oyun endüstrisinde muazzam bir büyüme yaşanıyordu. Bu duruma bir de COVID-19 ve evlerimizde…

toplantı dialog masa başı iş insanı iletişim

Pazarlama iletişiminde dönüşüm kapıya dayandı

Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak…

Dijital pazarlama ile gelirler yüzde 20 artıyor

Dijital pazarlama ile gelirler yüzde 20 artıyor

Boston Consulting Group (BCG) tarafından yapılan araştırmaya göre, dijital pazarlama yeteneklerini geliştiren işletmeler, gelirlerini yüzde…

"Müşteri Deneyimi’ni unutun, gelecek İnsan Deneyimi’nde!"

“Müşteri Deneyimi’ni unutun, gelecek İnsan Deneyimi’nde!”

Teknoloji çağının yapmakta en zorlandığı şey, tatmin edici insan deneyimleri sağlamak. Biz bile insan yerine…