Dijital dönüşümde "gerçekten" neredeyiz?

Dijital dönüşümde “gerçekten” neredeyiz?

Koronavirüsle birlikte dijitalleşme pazarlamanın odağına yerleşirken Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Pazarlama ve…

Coca-Cola 2020'yi "bahar temizliği" yılı ilan etti

Coca-Cola 2020’yi “bahar temizliği” yılı ilan etti

Genel performans düzeyinin altında kalan markalarını “Zombi Markalar” ilan eden Coca-Cola, salgından daha güçlü çıkabilmek…

futbol soccer spor kutlama

Spor – marka işbirliklerinde yeni bir soluk

Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80'i mobilden yapılıyor

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80’i mobilden yapılıyor

Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Dünyanın pek çok yerinde insanların yaşadıklarını / hissettiklerini bazı ortak metaforlarla tanımladıkları tespit edilmiş. Gerald…

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Geçtiğimiz yıllarda alışveriş dönemleri gün doğmadan alışveriş merkezlerinin önünde uzun kurukların oluşması ve mağazalara akın…

2021'de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2021’de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Nationwide CMO’su Sara Bennison, pazarlamacıların “mükemmel” olmaya odaklanmamaları gerektiğine inanıyor. Bennison, “Bunun yerine pazarlamacılar planları…

SAS’ten yarının ötesinde bir buluşma

SAS’ten yarının ötesinde bir buluşma

Bugüne dek görülmemiş bir hızla değişen tüketici beklentilerine yanıt verebilmek için tüm süreçlerini gözden geçiren…

Michael Jordan'dan Shudu Gram'a yolculuk: Influencer olmak

Michael Jordan’dan Shudu Gram’a yolculuk: Influencer olmak

Michael Jordan! Tarihe adını altın harflerle yazdırmış bir basketbol efsanesi. Saha içerisinde yeteneklerinin sınırı olmayan…

GiffGaff, Black Friday arifesinde tüketim çılgınlığına meydan okudu!

GiffGaff, Black Friday arifesinde tüketim çılgınlığına meydan okudu!

Mobil cihazları yenileme markası GiffGaff, savurgan tüketimi eleştirdiği kampanyasıyla halkı Black Friday için “Çekmecelerini kontrol…