Artık, her şey bir zamanlar Star Trek efsanesi olan “warp hızında” akıyor; zaman değişiyor, görüntüler…
Stevenage adı yakın döneme dek kimse için tanıdık değildi… Ta ki Burger King, İngiltere dördüncü…
Google, global olarak herkesi sınayan 2020 yılında, insanların en çok sorduğu soruyu açıkladı; “Neden?”. Google…
Koronavirüsle birlikte dijitalleşme pazarlamanın odağına yerleşirken Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Pazarlama ve…
Genel performans düzeyinin altında kalan markalarını “Zombi Markalar” ilan eden Coca-Cola, salgından daha güçlü çıkabilmek…
Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…
Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…
QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…
Geçtiğimiz yıllarda alışveriş dönemleri gün doğmadan alışveriş merkezlerinin önünde uzun kurukların oluşması ve mağazalara akın…
2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…
Nationwide CMO’su Sara Bennison, pazarlamacıların “mükemmel” olmaya odaklanmamaları gerektiğine inanıyor. Bennison, “Bunun yerine pazarlamacılar planları…