Dünya daha fazla yeniliği, daha da hızlı talep ediyor!

Dünya daha fazla yeniliği, daha da hızlı talep ediyor!

Artık, her şey bir zamanlar Star Trek efsanesi olan “warp hızında” akıyor; zaman değişiyor, görüntüler…

"Burger Queen" Stevenage ile tekrar sahalarda

“Burger Queen” Stevenage ile tekrar sahalarda

Stevenage adı yakın döneme dek kimse için tanıdık değildi… Ta ki Burger King, İngiltere dördüncü…

2020'de tüketici Google'a en çok "Neden?" diye sordu

2020’de tüketici Google’a en çok “Neden?” diye sordu

Google, global olarak herkesi sınayan 2020 yılında, insanların en çok sorduğu soruyu açıkladı; “Neden?”. Google…

Dijital dönüşümde "gerçekten" neredeyiz?

Dijital dönüşümde “gerçekten” neredeyiz?

Koronavirüsle birlikte dijitalleşme pazarlamanın odağına yerleşirken Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Pazarlama ve…

Coca-Cola 2020'yi "bahar temizliği" yılı ilan etti

Coca-Cola 2020’yi “bahar temizliği” yılı ilan etti

Genel performans düzeyinin altında kalan markalarını “Zombi Markalar” ilan eden Coca-Cola, salgından daha güçlü çıkabilmek…

futbol soccer spor kutlama

Spor – marka işbirliklerinde yeni bir soluk

Yeni nesil işleri genç kuşaktan beklemek elbette doğal ancak yapılagelen işleri yeni bir anlayışla yorumlamak…

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80'i mobilden yapılıyor

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80’i mobilden yapılıyor

Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Dünyanın pek çok yerinde insanların yaşadıklarını / hissettiklerini bazı ortak metaforlarla tanımladıkları tespit edilmiş. Gerald…

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Tüketici fiziksel mağazaya gelecek ama şartları var!

Geçtiğimiz yıllarda alışveriş dönemleri gün doğmadan alışveriş merkezlerinin önünde uzun kurukların oluşması ve mağazalara akın…

2021'de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2021’de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Artık pazarlamacılar her zamankinden daha yaratıcı olmak zorunda!

Nationwide CMO’su Sara Bennison, pazarlamacıların “mükemmel” olmaya odaklanmamaları gerektiğine inanıyor. Bennison, “Bunun yerine pazarlamacılar planları…