Dijital dönüşümde “gerçekten” neredeyiz?

Koronavirüsle birlikte dijitalleşme pazarlamanın odağına yerleşirken Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Pazarlama ve Dijitalleşme” araştırması şirketlerin dijitalleşme yolculuğunu mercek altına aldı. Araştırmaya katılan üst düzey yöneticilerin çoğunluğu teknolojide meydana gelen değişikliklerin kalıcı olacağına inanırken, yapay zeka yatırımlarının henüz pazardaki gerçek potansiyeline ulaşmadığını düşünenler çoğunlukta. 

Araştırmada öne çıkan bazı başlıklar şöyle:

  • Dijital dönüşüm yeni iş alanları açacak
  • Şirketlerin yüzde 17’si yapay zekayı karar mekanizmalarında kullanıyor
  • Müşteriye özel teklifler revaçta
  • Şirketlerin yüzde 42’si gerçek zamanlı veriyi toplamıyor
  • Müşteri sadakatini arttırmak için yolculuk analizi tercih ediliyor

Detaylar Marketing Türkiye Aralık sayısında… Okumak için TIKLAYIN!

İLGİLİ HABERLER