Z’ler ve X’ler arasında uzun süredir bir uzlaşmazlık hali var… Y’ler de arada kalıyor gibi…
Ne zaman gençlere yönelik bir sohbet konusu açılsa “Z’ler bilmez ama…” diye başlayan cümleler dökülüyor…
Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “İyi Yaşam Araştırması”na göre tüketicilerin yüzde 76’sı “Sağlıklı…
Belirsizliğin hüküm sürdüğü, “ne olacak” sorusunun farklı formatlarda aklımızın bir köşesinden eksik olmadığı bir yılı…
Vegan pazar tüm dünyada hızla büyürken hayatımıza ve raflara da yeni ürünler eklenmeye devam ediyor.…
Sürpriz değil, son yıllarda yapılan neredeyse tüm araştırmalar Türkiye’nin en mutsuz ülkeler listesinde başı çektiğini…
Maaşların enflasyon karşısında hızla eridiği, alım gücünün günbegün azaldığı zorlu ekonomik ortamda merakla seçimler beklenirken…
Artan rekabet ve güçlenen inovasyon kasları her geçen gün daha kaliteli ürünlerin raflarda yerini almasını…
Son bir yılda enflasyonun pek çok olumsuz sonucuyla yüzleşti tüketici. 2022’yi de neredeyse üç katına…