İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

İşte Türkiye’nin iyi yaşam markaları

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…

Hüseyin Tapınç yazdı: İyi Yaşam

Pazarlama dünyasında sıklıkla kullanılan bazı kelimelerin karşılığını Türkçe’de bulmak ya da yabancı bir sözcüğü tek…

C düzey yöneticiler ufukta ne görüyor?

Yıllardır yolu gözlenen dijital dönüşümün mecburi bir devrim olarak hızla norm haline gelmesi, pandemi ve…

Z Kuşağı bildiğiniz gibi değil

Son günlerde sosyal ve siyasal tartışmaların gündeminden hiç düşmüyor Z kuşağı… Zira kendilerinden önceki kuşaklardan…

Dijital dönüşümde “gerçekten” neredeyiz?

Koronavirüsle birlikte dijitalleşme pazarlamanın odağına yerleşirken Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Pazarlama ve…

Tüketici fikrini söyle, tavrını göster diyor!

Y ve Z kuşağı satın aldığı ürünün toplumsal duyarlılığını da görmek istiyor. Dünyanın çılgınca tüketildiği…

Koronavirüs Türk ekonomisini nasıl etkileyecek?

Sia Insight’ın Marketing Türkiye için üçüncüsünü gerçekleştirdiği ve üst düzey yöneticilerin katılımıyla yapılan İş Dünyası…