19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
toplantı dialog masa başı iş insanı iletişim
Haberler

Pazarlama iletişiminde dönüşüm kapıya dayandı

Duygu Su Ocakoğlu
4 Eylül 2020
1 dk okuma

Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak istedik: pazarlama çalışmalarının etkisini maksimum potansiyele ulaştırmak için deneyim artık yeterli değil. Evrim, hayatımıza bazen bir opsiyon, bazen de bir zorunluluk olarak giren kavramlardan biri ve bu dönemin evrimi de kapıya dayandı.

Etkileşim, pazarlama çalışmalarının etkisini ölçmenin altın yoluydu. Birini aksiyon almaya önce bir kere, sonra devamlı bir şekilde ikna etmek demek başarılı olduğunuz anlamına geliyordu. Etkileşim zaman geçtikte markaların varlığını sürdürülebilir kılmakta yetersiz kaldığı için giderek artan rekabette yerini deneyime bıraktı. Ancak deneyim de 5 muhteşem yılının ardından geçerliliğini yavaş yavaş yitirmeye başladı.

Elbette deneyimi ve etkileşimi listenizden silmeyin. Bu ikili sadece artık tek başlarına alışılmış etkiyi yaratmıyor. Peki, sırada ne var? Tanıştıralım; katılım. Katılım veya katılmak paydaşları daha güçlü kılarken onlara bir ses verir. Çünkü katılmak, adı üstünde, iki yönlüdür.

Peki doğru katılım nasıl yapılır? Yıllardır etkileşim ve deneyime yaptığınız yatırımları şimdi de bu yeni pazarlama stratejinize yapmaya değer mi? Katılımın sizin kurumunuza katkıları neler olabilir? Tüm bu soruların yanıtları, bu haftanın Marketing Türkiye Podcast Serisi’nde…

deneyim disiplin etkileşim karnaval katılım Marketing Türkiye Podcast Serisi pazarlama podcast
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Haberler
LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Sena Tufan
16 Nisan 2025
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Haberler
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Marketing Türkiye
7 gün önce
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Haberler
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Haberler
Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.