Pazarlamanın nabzını tutan Marketing Türkiye podcastlerini kaçırmayın!

Pazarlamanın nabzını tutan Marketing Türkiye podcastlerini kaçırmayın!

Pazarlama sektörünün lider platformu Marketing Türkiye ve Karnaval.com iş birliğiyle hayata geçirilen “Marketing Türkiye Podcast…

Pazarlama dünyasının yeni gerçekleri

Pazarlama dünyasının yeni gerçekleri

2020’nin büyük bir kısmı şirketlerin ve tüketicilerin el birliğiyle “yeni normali” yaratmasıyla geçti. Bu dönem…

Yeni yıl ile imtihanımız…

Yeni yıl ile imtihanımız…

2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen…

Yaygın inanışları unutun, modern liderlik efsanelerine karşı koyun!

Yaygın inanışları unutun, modern liderlik efsanelerine karşı koyun!

İş dünyasının “zararlı” ekip kurallarını her yerde görebilirsiniz. Çoğu ekibin uygulamaları insan doğasıyla çelişir. Sözü…

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…

Satın alma kararında fiyat engeli!

Satın alma kararında fiyat engeli!

Bol müşterili ve cirolu giden kariyerinizin bir noktasına geldiğinizde ne yaparsanız yapın kar marjınızın belirli…

Pazarlamacılara ilham verecek 5 yol

Pazarlamacılara ilham verecek 5 yol

Hayatın tüm alanlarının belirsizlikle kaplı olduğu salgın döneminde Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman’a…

Bir metafor: Liderlik Becerileri ve Titrek Kavak Yaş Halkaları

Bir metafor: Liderlik Becerileri ve Titrek Kavak Yaş Halkaları

Enine kesilmiş bir kütüğün halkalarına bakarak o ağacın yaşına ve hayatına dair çok şey öğrenebilirsiniz.…

algı yönetimi süper

Zirveye vardınız! Ya şimdi?

Sıfırdan bir iş kurmak, var olan bir şirkete girip ona değer katmaktan farklıdır. Girişimciler zorlukları,…

toplantı dialog masa başı iş insanı iletişim

Pazarlama iletişiminde dönüşüm kapıya dayandı

Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak…

Tehdit virüs ajan polis

İçerik pazarlamasında heyecanı söndüren 16 tehdit!

Önce iyi haberi mi, yoksa kötü haberi mi duymak istersiniz? Aslında bu soruya cevap vermeseniz…

güven ekip takım team

Dibi gördükten sonra güven nasıl kazanılır?

İçerik pazarlaması müşteri ilişkilerinde güven inşa etmenin en etkili yollarından biri. Peki, müşterilerimize bu etkili…