Satın alma kararında fiyat engeli!

Bol müşterili ve cirolu giden kariyerinizin bir noktasına geldiğinizde ne yaparsanız yapın kar marjınızın belirli sınırlar arasında kaldığını mı görenlerdensiniz?  Çözüm yolunda doğru adımları atmış ve gereğini yapmış olsanız dahi istenilen kâr sağlanmıyorsa bakmanız gereken tek yer fiyattır; ve fiyat her daim müşterinin öncelikleri arasındadır. Ya da belki de siz düşünce gücünüzle kendi yolunuza taş koyuyorsunuzdur…

Fiyatın önemi gerçekten müşteri böyle düşündüğü için mi yoksa satıcı/pazarlamacı/tedarikçi olarak sizin görüşlerinizle mi artar? Yanıt basit; “Fiyatın en önemli olduğu zaman, satıcının öyle olduğuna inandığı zamandır.”

Peki, bu döngüyü nasıl kıracağız?

Yanıt, Marketing Türkiye Podcast Serisi‘nin bu haftaki bölümünde…

İLGİLİ HABERLER