Hawaii uçuşları ukulele dersine dönüşüyor

Hawaii uçuşları ukulele dersine dönüşüyor

Çağın kilit kelimelerinden birisinin “deneyim” olduğundan yana kimsenin kuşkusu yok… Pek çok araştırma gösteriyor ki…

Tüketici dijital mükemmellik bekliyor

Tüketicinin kötü dijital deneyime toleransı yok!

Şüphesiz müşteri sadakati işletmelerin her dönemde üzerinde durduğu önemli bir kavram. Ancak gerçek şu ki…

Yarının mağazacılık deneyimi

Yarının mağazacılık deneyimi

Pandeminin başlangıcındaki telaşlı ilk günlerden bu yana tam bir yıl geçti. Bir yıl önce belirsiz…

Allice'i Harikalar Diyarından ya da mobil sitenizden kaçırmamanın 3 yolu

Allice’i Harikalar Diyarından ya da mobil sitenizden kaçırmamanın 3 yolu

Cep telefonlarımız artık hayatlarımızın ayrılmaz bir parçası hatta tabiri caizse bizlerin yeni uzvu…  İşletmeler içinse…

sağlık çalışanı kahraman şampiyon hero süperman

İş-yaşam dengesinde şampiyon ilaç sektörü!

Great Place to Work Enstitüsü, iş-yaşam dengesi puanı en yüksek sektörleri belirledi. En İyi İşverenler…

Satın alma kararında fiyat engeli!

Satın alma kararında fiyat engeli!

Bol müşterili ve cirolu giden kariyerinizin bir noktasına geldiğinizde ne yaparsanız yapın kar marjınızın belirli…

Z Kuşağı mağazaya gelmiyorum derse!

Z Kuşağı mağazaya gelmiyorum derse!

Markaların işi giderek zorlaşıyor. Müşterilerini mağazalara çekmek için giderek daha çok teknolojinin nimetlerinden faydalanmak zorundalar.…

toplantı dialog masa başı iş insanı iletişim

Pazarlama iletişiminde dönüşüm kapıya dayandı

Bu haftaki podcast’imize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak…

İletişimde “one-shot” devrinin sonu!

İletişimde “one-shot” devrinin sonu!

Etkileşim, artık markaların eşit oyun alanları yaratıp sadakat inşa edebileceği bir alan olmaktan çıktı. Markalar…

Burberry aştı gitti!

Burberry aştı gitti!

Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…

“Yeni Normalde” müşteri deneyiminin standartlarını nasıl arttırırsınız?

“Yeni Normalde” müşteri deneyiminin standartlarını nasıl arttırırsınız?

COVID-19’un tüketici davranışları üzerindeki etkisi kapsamlı ve hızlı oldu. Tüm sektörlerde harcamalar düşerken satın alma…

Youth Talks Türkiye 2019 gençlere umut oldu!

Youth Talks Türkiye 2019 gençlere umut oldu!

Gençlere geleceği ve gelecek trendlerini anlatma misyonuyla ve “Next Step for Next Generation” söylemiyle yola…