En çok podcast dinlenen ülkeler hangileri?

En çok podcast dinlenen ülkeler hangileri?

We Are Social için Meltwater tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre dünya genelinde, çalışma çağındaki her beş…

Marketing Türkiye podcastlerini kaçırmayın!

Marketing Türkiye podcastlerini kaçırmayın!

Kurulduğundan bu yana bilgi üretimi ve paylaşımı adına yaptığı çalışmalarla pazarlama ekonomisine yön veren ve…

Sağlıklı yaşam podcastlerine olan ilgide rekor büyüme!

Sağlıklı yaşam podcastlerine olan ilgide rekor büyüme!

İster kendimize dönmek ve belki de kafamızı biraz olsun boşaltmak için huzurlu bir meditasyon ister…

Deezer markalar için ne vadediyor?

Deezer markalar için ne vadediyor?

Deezer müzik deneyiminde “kişiselleştirmeyi” yeniden tanımlıyor. Flow özelliğiyle sonsuz bir çalma listesi vadeden uygulama, kullanıcılarının…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

2020’nin sesli kitap enleri açıklandı Türkiye’nin en büyük sesli kitap arşivine sahip girişimlerinden Audioteka, 2020…

Sosyal medyada ses devrimi: Clubhouse

Sosyal medyada ses devrimi: Clubhouse

Ses temelli yeni sosyal ağ platformu Clubhouse, bu zamana kadar kullanmaya alıştığımız sosyal medya platformlarından…

Gonca Karakaş yazdı: Amacı olan şirketler geleceği şekillendirecek

Gonca Karakaş yazdı: Amacı olan şirketler geleceği şekillendirecek

2020 yılı zor bir yıl oldu. Dünyayı saran ve derinden sarsan Covid-19 salgını, her şeyin…

Netflix atakta; "İzleyemiyorsanız dinleyin!"

Netflix atakta; “İzleyemiyorsanız dinleyin!”

Netflix Android uygulaması izleyicilerine beğendiği yapımları radyo programı ya da bir podcast gibi dinleme özelliği…

2020'de sesleriyle hayatımıza en çok kimler eşlik etti?

2020’de sesleriyle hayatımıza en çok kimler eşlik etti?

Fiziksel olarak çok uzun süre ayrı kaldığımız ama diğer yandan bir araya gelmenin bir şekilde…

Yeni nesil pazarlamada etkileşimi unutun, katılım dönemindeyiz!

Yeni nesil pazarlamada etkileşimi unutun, katılım dönemindeyiz!

Podcastimize çoğumuza ilk duyduğunda garip ve belki de yanlış gelecek bir iddiayla başlamak isteriz: pazarlama…

Zihniyet değişimine ilişkin güçlü sinyaller alıyoruz!

Zihniyet değişimine ilişkin güçlü sinyaller alıyoruz!

Milyarlarca insan uzun bir süredir evde. Doğaldır ki rutinleri, ihtiyaçları ve öncelikleri neredeyse tamamen değişti.…

Kaotik dünyamızın anlaşılabilir trendleri

Kaotik dünyamızın anlaşılabilir trendleri

Dünyamız kaosa yatkınlığıyla bilinir. Buna rağmen bu kaotik varlığı kendi yaklaşımlarımız ve yapılarımızla şekillendirmeye çalışırız.…