Yeni yıl ile imtihanımız…

2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen farklı bir yıl oldu. Yılın son çeyreğinde aşıyla ilgili gelişmelerin her birimizi umutlandırması ve olumsuz havayı bir nebze dağıtmasıyla birlikte, bundan sonraki sürecin nasıl ilerleyeceği ve pandemi etkisinin ne zamana kadar devam edeceği belirsizliğini koruyor.

Bu karışık hisler içinde, FutureBright Türkiye’nin anlık içgörü platfomu SENCE üzerinden Türkiye’nin 63 farklı ilinde yaşayan, 15 yaş üstü, farklı meslek grupları ve sosyo-ekonomik statüden 868 kişiye ulaştı ve yeni yıl, eski yıl ve yılbaşına ilişkin duygu, düşünce ve dileklerini aldı…

“Yeni yıl ile imtihanımız” Marketing Türkiye Podcast Serisi’nde…

İLGİLİ HABERLER