Başka bir ev…

“Pandemide eve yaklaşım” bir araştırmanın ötesinde. Dünden bugüne taşınan “Yaşam için teknoloji” anlayışını geleceğe köprüleyen…

Pandemide 2. el otomobil alım-satım platformları tavan yaptı!

Pandemiyle birlikte hem sağlık önlemlerine uymaya çalışan hem de seyahat özgürlüğünden ödün vermek istemeyen tüketicilerin…

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Belirsizliğin hüküm sürdüğü dönem geride kalırken, planın “yolda belirlendiği”, geleceğin akışına bırakıldığı modeller yerine, bir…

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…

Yeni yıl ile imtihanımız…

2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen…

Yılbaşı ile imtihanımız…

Türkiye’nin anlık içgörü platfomu “SENCE” üzerinden 63 ilde, 15 yaş üstü, farklı meslek grupları ve…