Yapay zeka ile gelecek öngörüleri

Yapay zeka ile gelecek öngörüleri

Tüketiciyi, esasen insanı anlamlandırmak gün geçtikçe zorlaşıyor. Üstelik bu anlamlandırma arayışının analitik tarafı; dijital ayak…

"Belirsizlik çağı"nda geride kalmak istemeyenler için 6 adım!

“Belirsizlik çağı”nda geride kalmak istemeyenler için 6 adım!

Esas Gayrimenkul’ün yılın ilk yarısında gerçekleştirdiği projeler ve “Müşteri Laboratuvarı 2023” sonuçları basın toplantısı ile…

Bekir Ağırdır: “Bize yeni bir söz lazım”

Bekir Ağırdır: “Bize yeni bir söz lazım”

KONDA, “Hayat Tarzları” araştırmasının ilk çıktılarını dinlemek üzere Salt Galata’dayız. Bu buluşmanın bir ilk olduğunu,…

Perakendeye yön veren 6 müşteri profili!

Perakendeye yön veren 6 müşteri profili!

Değişimin sirayet etmediği tek bir alanın kalmadığı günümüzde tüketici beklentilerinin değişmemiş olduğunu düşünmek de trajik…

İntikam alışverişleri gerçek oluyor!

İntikam alışverişleri gerçek oluyor!

Sektör fark etmeksizin tüketiciyi anlamak elbette her zaman çok önemli, ancak küresel boyutlarda tüm dünyayı…

pandemi sonrası tüketici davranışları

Pandemi sonrasında hayat nasıl olacak?

Aşılama çalışmalarının hız kazanmasıyla birlikte pandeminin çok yakında tamamen kontrol altına alınacağı ve hayatın normalleşeceği…

Başka bir ev...

Başka bir ev…

“Pandemide eve yaklaşım” bir araştırmanın ötesinde. Dünden bugüne taşınan “Yaşam için teknoloji” anlayışını geleceğe köprüleyen…

Pandemide 2. el otomobil alım-satım platformları tavan yaptı!

Pandemide 2. el otomobil alım-satım platformları tavan yaptı!

Pandemiyle birlikte hem sağlık önlemlerine uymaya çalışan hem de seyahat özgürlüğünden ödün vermek istemeyen tüketicilerin…

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Belirsizliğin hüküm sürdüğü dönem geride kalırken, planın “yolda belirlendiği”, geleceğin akışına bırakıldığı modeller yerine, bir…

Araştırmacıların gör dediği!

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Türkiye'nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit'in programı belli oldu!

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…

Yeni yıl ile imtihanımız…

Yeni yıl ile imtihanımız…

2020 tüketiciler için pandeminin gölgesinde geçen, hem psikolojik hem de maddi olarak çoğumuzu derinden etkileyen…