Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla gerçekleştirilecek olan Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu. E-ticaret sektörünün büyük bir potansiyel artışı yaşa­dığı, yeni fırsatlar ve zorluklarla karşılaştığı “yeni normal” döneminde, sektörün tüm paydaşlarını dijitalde bir araya getirmeyi hedefleyen zirve yine gündem yaratan konu ve konuşmacılar­la e-ticaret sektörünün geleceğine ışık tutacak. Dileyenler zirveyi Marketing Türkiye YouTube kanalı üzerinden canlı olarak takip edebilecek!

ECHO Summit 1. Gün

ECHO Summit 2. Gün

İki gün sürecek zirvenin moderatörleri ise Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl, Deloitte Digital Şirket Ortağı Özlem Yanmaz, Deloitte Siber Risk Hizmetleri Lideri Uğur Kağan Dinçsoy, Deloitte Danışmanlık Kıdemli Müdürü Fatih Taşkın, Deloitte Danışmanlık Müdürü Gizem Saydan ve Deloitte Danışmanlık Müdürü Bahar Bağatar olacak….

Gelin, gündem yaratacak sunumlarıyla e-ticarete yeni bir vizyon katacak konuşmacılara daha yakından tanıyalım:

Fehime Garan, Evyap E-ticaret Direktörü 

Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi’nde tamamlayan Fehime Garan, profesyonel kariyerine 2003 yılında AstraZeneca’da başladı. 2005 yılında Mavi Jeans’te Müşteri Satış Yöneticisi olan Garan, 2014 yılına kadar markanın satış departmanında önemli görevler üstlendi ve E-ticaret Proje Liderliğini yürüttü. 2016 yılında Penti’de sırasıyla E-ticaret Yöneticiliği ve E-ticaret Direktörlüğü yaptı. 2020 Aralık ayında Evyap E-ticaret Direktörü olarak atanan Garan, katıldığı birçok profesyonel gelişim programlarının yanı sıra, e-ticaret alanında yaptığı çalışmalarla çeşitli ödüller aldı. Garan, Bahçeşehir Üniversitesi’nde E-Ticaret, SanFransisco’da Dijital Marketing konularında sertifika programlarına katıldı.

Sinan Sefai, Mavi Jeans Sourcing ve Tedarik Zinciri Direktörü

Lisans eğitimini Bahçeşehir Üniversitesinde tamamlayan Sinan Sefai, kariyer hayatına 2004 yılında Perfetti Van Melle’de Pazarlama Uzmanı olarak başladı. 2006-2009 yılları arasında kariyerine Chicco/Artsana S.P.A’da Pazarlama Müdürü olarak devam etti. 2009-2010 yılları arasında LC Waikiki’ye Merchandise Planning Manager olarak atanan Sefai, 2012 yılına kadar Sevenhill’de Merchandising & Product Management Director unvanını üstlendi. Sefai, bunun akabinde 2016 yılında kadar kariyerine Cacharel’da Türkiye, Rusya, Ukrayna, Kazakistan ve Doğu Avrupa Ürün Müdürü olarak devam etti. Mavi’ye ilk olarak 2012 yılında Sourcing ve Tedarik Zinciri Direktörü olarak atanan Sefai, 2019 yılından beri Lojistik Direktörü olarak devam ediyor.

Ahmed F. Karslı, Papara CEO

Liseyi Sankt Georg Avusturya Lisesi’nde okuyan Ahmed Faruk Karslı, Bahçeşehir Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden 2012 yılında mezun oldu. Hukuk Yüksek Lisansı’na İstanbul Üniversitesi’nde devam ediyor. 17 yaşından itibaren serbest ticaretin içinde bulunan, çeşitli girişimcilik hikayelerine imza atan Karslı, 2007-2015 yılları arasında telekomünikasyon, elektronik ve tekstil sektörlerinde girişimcilik yaptı. Aynı dönemde aile şirketlerinde yönetici olarak sorumluluk üstlenen Karslı, bu süreçte daha çok yeni pazarlar, yeni ürünler, bütçe ve raporlama üzerine çalışmalar gerçekleştirdi. 2013 yılında serbest avukatlık yapmaya başlayan Karslı, 2015 yılında kullanıcılarına basit ve adil finansal hizmetler sunan Papara’yı kurdu. Her yıl ortalama 8,8 kat büyüyen Papara, KPMG ve H2 Ventures tarafından hazırlanan “Global Fintech 100” listesine girerken, PSM ve VISA tarafından ‘En iyi fintech girişimi’ seçildi. Ahmed Faruk Karslı, son olarak başarıları ve rol model olma potansiyeliyle Endeavor Girişimcisi unvanını aldı. Harvard, Stanford ve INSEAD gibi kurumlarda birçok eğitim programını başarıyla tamamlayan ve okuma meraklısı olan Karslı’nın aynı zamanda binlerce kitaptan oluşan bir antika kitap koleksiyonu bulunuyor.

Nilgün Keleş, Sertrans Logistics Yönetim Kurulu Başkanı

Marmara Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü’nden mezun olan Nilgün Keleş, Sertrans Logistics’in kurucusu ve yönetim kurulu başkanıdır. Türk lojistik sektöründeki sayılı kadın yöneticilerinden biri olarak, kuruluşundan itibaren kesintisiz şirket yönetiminin başında olan Keleş, 28 yıl şirketin CEO’su olarak görev yapmış, 2019 yılında yönetim kurulu başkanı görevini üstlenmiştir. Dünya çapında faaliyet gösteren 11 iştirakli holdingin yönetimini başarıyla sürdüren Keleş; finans ve bütçe yönetimi, yatırımlar, Ar-Ge, uluslararası taşımacılık, e-ticaret lojistiği, depolama ve tedarik zinciri yönetimi konularında uzmanlaşmış ve sektöre yön veren projelere imza atmıştır. Keleş, bugün sektörünün en önemli oyuncularından biri konumuna gelen Sertrans Logistics’i, SystemAlliance Europe gibi önemli uluslararası lojistik network’lere dahil olan ‘ilk ve tek Türk şirketi’ yaparak şirketin başarısını taçlandırmıştır. Nilgün Keleş yönetiminde istikrarlı bir şekilde büyüyen Sertrans Logistics, 2015’te Avrupa İş Ödülleri (European Business Awards – EBA) çerçevesinde ‘Ulusal Şampiyon’ olmuş, 2016’da ise Yılın Lojistik Çözümleri Şirketi olarak seçilmiştir. Keleş, şirketin e-lojistik yatırımlarına önderlik ederek Türk lojistik sektörünü e-lojistikle tanıştırmıştır. Dünya Gazetesi tarafından lojistik sektöründe En Başarılı İş Kadını Ödülü’ne layık görülen Keleş, iş hayatının yanı sıra sivil toplum kuruluşlarında da aktif görevler üstlenmiştir. KAGİDER, KALDER, UND, Türk-Fransız Ticaret Derneği gibi pek çok sivil toplum kuruluşunda rol alan Keleş, ‘kadının ekonomik hayata katılımı’ konusunda ulusal ve uluslararası çalışma gruplarındaki faaliyetleriyle adını duyurmuştur. İş’te Eşitlik Platformu çalışmaları, Bağımsız Kadın Direktörler oluşumuna katkılarının yanı sıra kız öğrencilerin eğitimine destek veren projeler gerçekleştirmiştir. İki çocuk annesi olan Keleş, çok iyi derecede Fransızca ve iyi derecede İngilizce bilmektedir.

 

Merih Önder, Palo Alto Networks Bölge Müdürü

Merih Önder 1977 Hekimhan, Malatya’da dünyaya geldi. Lise öğrenimini Gazi Anadolu Lisesinde tamamladıktan sonra 2001 yılında Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 9 yıl Cisco Systems, 3 yıl F5 Networks firmalarında farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra yaklaşık 4 yıldır Palo Alto Networks’te bölge müdürü olarak görev yapıyor. Ağırlıklı olarak servis sağlayıcılar ve perakende şirketlerine bilgi güvenliği konusunda projeler üretiyor. E-ticaret alanında ağ güvenliği, sunucu güvenliği, bulut güvenliği, konteyner güvenliği, mobil kullanıcıların güvenliği, SoC yönetimi gibi farklı alanlarda çalışmalarda bulundu. Evli ve bir çocuk babası Önder, son bir yıldır maça gitmeyi özledi.

Bülent Elçin, GittiGidiyor Ticaret Direktörü

Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olan Bülent Elçin, çalışma hayatına 1995 yılında Tofaş/Sur Oto’da başladı. Ardından Spectrum Superstore, Real Hipermarket Zinciri ve Best Buy şirketlerinde Kategori Müdürü ve Kıdemli Kategori Müdürü görevlerini yürüten Elçin, kariyerine 2011 yılında Go220.com’da Genel Müdür ve Yönetici Ortak olarak devam etti. 2012 yılında hepsiburada.com’da Bölüm Müdürü olarak faaliyetlerini yürüten Elçin, daha sonra aynı şirkette Kategori Direktörü olarak çalışmayı sürdürdü. Eylül 2014 itibariyle bir eBay şirketi olan GittiGidiyor’da Teknoloji Satış Müdürü olarak görev alan Bülent Elçin, 2015’ten bu yana görevini GittiGidiyor Ticari Direktörü olarak sürdürmektedir.

 

Akan Abdula, FutureBright Kurucu Ortağı

Aralık 1978 Üsküp, Makedonya’da doğdu. Bilkent Üniversitesi, İşletme bölümü mezunu olan Abdula, Case Western Reserve Üniversitesi, Weatherhead School of Management’dan MBA derecesini aldı. Millward Brown’da araştırma direktörü olarak uzun yıllar çalıştı. Millward Brown’dan ayrılarak, Grey Worldwide reklam ajansına katıldı. Grey İstanbul reklam ajansında uzun yıllar Stratejik Planlamadan sorumlu başkan yardımcılığı ve Grey Group Worldwide global strateji konseyi üyeliği yaptı. FutureBright ve Davranış Enstitüsü’nü kurdu. Aralarında Turkcell’in de bulunduğu 20 üzerinde markaya danışmanlık veriyor. TED konuşmacısıdır. Sık sık pazarlama ve reklamla ilgili üniversitelere konuşmacı olarak davet edilen Abdula’nın röportajlarını sık sık dergi ve TV’lerde görüyoruz. Dünyaca ünlü Daily Telegraph da stratejik yaklaşım ve fikirlerini haber olarak yayınladı.

Öner Ertuğrul, Yapı Kredi KOBİ ve OBİ Bankacılığı İş Geliştirme Müdürü

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Bölümü’nden 2002 yılında mezun olan Öner Ertuğrul, kariyerine 2003 yılında Dışbank’ta MT olarak başladı. 2003-2009 yıllarında sırasıyla çeşitli bankalarda Ticari / Kurumsal Bankacılık Portföy Yöneticisi olarak görev yaptıktan sonra 2009 yılında Yapı Kredi Ailesine katıldı. 11 yıllık satış tecrübesi ardından 2014 yılında KOBİ ve OBİ Bankacılığı Pazarlama Bölümü’nde Segment Müdürü olarak görevine devam eden Ertuğrul, 2017 yılından bu yana KOBİ ve OBİ Bankacılığı İş Geliştirme Müdürü görevini sürdürmektedir.

Nurçin Koçoğlu, Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde 20 yıl yöneticilik tecrübesi bulunan Nurçin Koçoğlu, kariyerine Mercedes-Benz Türk’te başladıktan sonra Turkcell’e geçiş yaptı, burada 7 yıl boyunca Pazarlama fonksiyonunun farklı birimlerinde yöneticilik görevinde bulundu. Ardından Hepsiburada’da Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü ve İcra Kurulu Üyeliği görevini üstlendi. Daha sonra aynı unvanla Media Markt bünyesinde yer aldı. 2015 yılında Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü olarak marka birleşmesi sırasında Türk Telekom’da görev alan Koçoğlu, 2017 yılında danışmanlık şirketi Canvas’ın kurucu ortağı oldu. Nurçin Koçoğlu, Temmuz 2020’den bu yana Boyner Büyük Mağazacılık’ta Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütüyor.

Gaye Narmanlı Sunerli, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya e-İş Operasyon ve Ticari Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı 

Gaye Narmanlı Sunerli’nin sorumluluk alanı; piyasadaki öncü düşünce pozisyonunu güçlendirerek e-perakendecilerle ortak değer üretimi, sürdürülebilir pazara gidiş modeli ve organizasyon dizayn stratejilerinin oluşturulması, tüketici verilerine dayalı performans bazlı dijital pazarlama projelerinin geliştirilmesi ve e-medya yönetimi ile etkin/ileri tedarik zinciri yönetimi konularını kapsıyor. Procter & Gamble ailesine 2005 yılında Müşteri Temsilcisi olarak katılan Gaye Narmanlı Sunerli, çeşitli perakendecilerin iş geliştirme ve P&G güzellik markalarının ticari pazarlama yöneticiliği rollerinin ardından Ocak 2010’da şirketin yönetici kadrosuna katılarak Türkiye Parfümeri Kanal Satış Müdürü görevini üstlendi. Narmanlı Sunerli, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya’da bugünkü görevine gelinceye kadar Ağız Bakım, Kadın Bakım Ticari Pazarlama Grup Yöneticisi, Carrefour, Real ve Hipermarket Kanalı Grup Yöneticisi ve Kurumsal Ticari Pazarlama ve e-Ticaret/Parfümeri/Eczane Kanal Direktörü pozisyonlarında görev yaptı.

Alpagut Çilingir, Google Türkiye Perakende ve Teknoloji Sektör Lideri

Alpagut Çilingir, 1996 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1996-1998 yıllarında P&G’de Assistant Brand Manager görevi ile iş hayatına atılan Çilingir, 2000 yılında Amerika’da Duke Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamladı. P&G,  McKinsey & Co’da çeşitli önemli görevlerde bulunan Çilingir, 2010 yılında katıldığı PepsiCo ‘da Yiyecek Pazarlama Direktörlüğü,  Doğu Avrupa Doritos ve Cheetos Kıdemli Pazarlama Direktörlüğü ve PepsiCo Türkiye çatısı altındaki yiyecek ve içecek tüm markalarından sorumlu olarak çalıştı. Amazon bünyesinde Türkiye pazaryeri operasyonlarından kurucu ülke lideri görevinde bulunan Çilingir, 2019’dan bu yana Google Türkiye Perakende ve Teknoloji Sektör Lideri olarak görev yapmaktadır. 

 

İrem Güler Özkışlalı, TAB Gıda Dijital Pazarlama Koordinatörü

Dijital Pazarlama sektöründe hem ajans hem de marka deneyimine sahip olan İrem Güler Özkışlalı, TAB Gıda’ya katılmadan önce SEM, Güzel Sanatlar ve 4129!Grey’de marka ve proje yöneticisi görevlerinde yer aldı. Otomotiv’den, FMCG’ye, teknolojiden QSR’a pek çok markanın hem kreatif hem de performans pazarlaması ile medya projelerini yöneterek Google & YouTube kampanyalarında global işlere imza atarken, Kristal Elma, Effie, Social Media Awards gibi ödül programlarında pazarlama ekibi ile birlikte, TAB Gıda markalarına 11 ödül kazandırmıştır. 4 sene önce TAB Gıda’ya Dijital Pazarlama Müdürü olarak katılan Özkışlalı, 2020 itibariyle Dijital Pazarlama Koordinatörü olarak görev yapmaktadır.

Ayberk Demirci, Facebook Client Solutions Manager

Facebook Türkiye ekibinde Perakende ve FMCG Sektör Çözümleri Lideri olan Ayberk Demirci, bu alanda Facebook ürünleri ve performanslarına yönelik stratejileri yönetmektedir. Çalıştığı farklı  sektörler ve ekiplerde temel olarak dijital transformasyona odaklı  çalışmalar yürütmektedir. Demirci, Yeditepe Üniversitesi Yonetim Bilişim Sistemleri (MIS) bölümünü birincilikle ve Yüksek Onur derecesiyle bitirmiştir. Yüksek lisansını (MBA) da yine Yeditepe Üniversitesi’nde onur derecesiyle tamamlamıştır. Facebook’a katılmadan önce Akbank’ta Programatik Yöneticisi olarak görev yapan Ayberk Demirci burada performans pazarlaması, programatik, data platformları ve omnichannel dönüşümü üstünde çalışmalar yapmıştır.

Aydın Doğan Yalçındağ, BluTV Kurucu & CEO’su

Brown Üniversitesi Ekonomi bölümünde eğitimini tamamlayan Yalçındağ, kariyerine Goldman Sachs Yatırım Bankasında başladı. Gelişmekte olan piyasalardan sorumlu olarak öz sermaye piyasası analizi alanında çalıştı. Daha sonra Doğan TV’de iş geliştirme görevini üstlendi.2015’in sonlarında Türkiye’nin ilk üyelik modelli video-on-demand platformu BluTV’yi kurdu.

Zirveyi sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde bu yıl üçüncü kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit, e-ticaret sektörüne hizmet eden birçok yerli ve global markayı aynı sahnede buluşturacak. 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” ana temasıyla düzenlenecek olan zirve Marketing Türkiye YouTube hesabı üzerinden canlı yayınlanacak! Etkinlikle ilgili haberleri Marketing Türkiye Linkedin, @MarketingTR Twitter ve @marketingturkiye Facebook hesaplarından takip edebilirsiniz.

E-ticaretin en iyileri ödüllerine kavuşuyor

Zirvenin sonunda; halk oylamasıyla belirlenen, müşterilerine değer veren ve onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformları açıklanarak, ECHO Awards’de ödüllerine kavuşacak. Jürisinin halk olduğu oylamada, 38 kategoride en başarılı e-ticaret siteleri belirlenecek. Süreç bazlı değerlendirmedeyse; kullanım kolaylığı, estetik tasarım, ürün çeşitliliği gibi süreçlerdeki başarılarıyla öne çıkan marka ve platformlar ödüllendirilecek.

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleşen ECHO Awards’da ilk üçe giren markaları görmek için TIKLAYIN…

 

İLGİLİ HABERLER