Markalar kültür tüketimini ekranların ötesine nasıl taşıyabilir?

Markalar kültür tüketimini ekranların ötesine nasıl taşıyabilir?

Gündelik hayatla baş edemediğimizde sanata, içeriğe dönerek gerçeklikten kaçabiliyoruz. Bunu en çok, pandemi döneminde birden…

Markalar ışık hızını nasıl aidiyete dönüştürebilir?

Markalar ışık hızını nasıl aidiyete dönüştürebilir?

Fark etmesek de her gün ışık hızı kullanıyoruz. Attığımız e-postaya eki koymayı unuttuktan sonra dokümanı…

Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?

Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?

World Economic Forum’un her yıl yayınladığı Global Risk Raporu’na göre yakın gelecekte Türkiye’yi bekleyen en…

"Yeni Öteki” Beyaz Yakalıların Ekonomik ve Duygusal Dönüşümü

“Yeni Öteki” Beyaz Yakalıların Ekonomik ve Duygusal Dönüşümü

Sokağa çıkma yasağı duyurulduktan sonra panikle stok yapmaya koştuğumuz ilk karantinamızın ardından neredeyse iki yıl…

CMO Transition Academy'de bu hafta: Tüketiciyi Tanımak

CMO Transition Academy’de bu hafta: Tüketiciyi Tanımak

Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı; “CMO…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Ömür Kula Çapan, Yale Üniversitesi’nin “World Fellows” programına davet edildi! Amerika Birleşik Devletleri’nin en seçkin…

New Step'te içgörü fırtınası!

New Step’te içgörü fırtınası!

Akan Abdula, yeni kitabı “Öngörülemeyenleri” New Step yayınında anlattı. Moderasyonunu Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni…

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak!

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak!

Bu akşam saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı yayınının konuğu, son dönemde “Öngörülemeyenler”…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak! 19 Mart Cuma saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı…

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Belirsizliğin hüküm sürdüğü dönem geride kalırken, planın “yolda belirlendiği”, geleceğin akışına bırakıldığı modeller yerine, bir…

Araştırmacıların gör dediği!

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Türkiye'nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit'in programı belli oldu!

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…