CMO Transition Academy’de bu hafta: Tüketiciyi Tanımak

Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı; “CMO…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Ömür Kula Çapan, Yale Üniversitesi’nin “World Fellows” programına davet edildi! Amerika Birleşik Devletleri’nin en seçkin…

New Step’te içgörü fırtınası!

Akan Abdula, yeni kitabı “Öngörülemeyenleri” New Step yayınında anlattı. Moderasyonunu Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni…

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak!

Bu akşam saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı yayınının konuğu, son dönemde “Öngörülemeyenler”…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak! 19 Mart Cuma saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı…

Marketing Türkiye New Step’te “geleceği bugünden tasarlamak” konuşulacak. Davetlisiniz!

Belirsizliğin hüküm sürdüğü dönem geride kalırken, planın “yolda belirlendiği”, geleceğin akışına bırakıldığı modeller yerine, bir…

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in programı belli oldu!

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” (Hızlı Ticaret) ana temasıyla…

Akan Abdula yazdı: “Türkiye’nin yüzde 63’ü ‘evde kalmak gibi bir lüksüm yok’ diyor. Peki neden?”

Türkiye Şubat ayı itibarıyla Covid-19’u daha çok duymaya başladı. Mart ayında bu namını duyduğumuz uzaklardaki…