19 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler

RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…

İrem Alimoğlu
4 hafta önce
2 dk okuma

Kurumsal itibar araştırmaları denildiğinde Türkiye’de akla gelen ilk oluşumlardan biri olan RepMan, 25 yılı aşkın süredir 100’den fazla kuruma stratejik kararlarında yol gösteriyor. Kanaat önderlerinden etkileyici aktörlere kadar geniş bir paydaş ağıyla çalışan RepMan, şimdi bu birikimini ileri veri teknolojileriyle birleştirmek için önemli bir adım attı ve FutureBright Group ile güçlerini birleştirdi.

FutureBright Group, yalnızca araştırma değil, aynı zamanda stratejik danışmanlık ve teknolojiyle entegre veri çözümleri sunan bir yapı olarak bu iş birliğinin teknoloji ve içgörü tarafını üstleniyor.

Bu kapsamlı iş birliği iki temel alanda hayata geçiyor. İlk olarak, RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin tüm çalışmaları, artık FutureBright Group’un teknoloji altyapısı ve analitik kabiliyetiyle desteklenecek. İkinci olarak ise kuruma özel tasarlanmış itibar araştırmaları ve stratejiler geliştirilecek. Kurumsal iletişimden stratejik iletişime kadar birçok başlıkta sunulacak bu projeler, RepMan markasıyla ve FutureBright’ın danışmanlık gücüyle bütünleşik bir şekilde yürütülecek.

Yeni paydaş araştırmaları ekosistemi

Paydaş araştırmaları artık yalnızca bir ekibin değil; veri, içgörü ve strateji üretiminde uzmanlaşmış geniş bir ekosistemin yönetiminde olacak. Bu süreç, FutureBright bünyesinde oluşturulan özel bir ekip tarafından yürütülse de arkasında davranış bilimciler, stratejistler ve veri analistlerinden oluşan çok katmanlı bir yapı yer alacak. Böylece araştırmalar; sosyal anlam üretimi, etki haritalama ve itibarı geleceğe taşıma araçlarına dönüşecek.

RepMan’in sivil yapısı korunuyor

Kurulduğu günden bu yana yalnızca veri değil, toplumsal bilinç üretmeyi de misyon edinen RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin sivil ve kâr amacı gütmeyen yapısı aynen korunacak. Forumlar, paneller, açık kaynak yayınlar ve paydaş buluşmaları devam edecek.

RepMan’ın Kurucusu ve Türkiye’de kurumsal itibar yönetiminin öncülerinden Salim Kadıbeşegil, yeni dönemde de araştırma çıktılarının yorumlanmasında ve kurumlara yönelik danışmanlık süreçlerinde aktif rol alacak. FutureBright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula ise bu iş birliğinin stratejik kurgusu ve operasyonel yönetiminde sorumluluk üstleniyor. Özellikle veri analitiği, teknoloji entegrasyonu ve stratejik danışmanlık süreçlerinin geliştirilmesi noktasında ön planda olacak.

Türkiye İtibar Ligi geri dönüyor

İlk kez 2019’da gerçekleştirilen ve geniş yankı uyandıran Türkiye İtibar Ligi araştırması, bu yıl FutureBright Group tarafından yeniden hayata geçirilecek. Güncellenmiş metodoloji ve teknoloji destekli veri toplama altyapısıyla yürütülecek olan araştırma, Türkiye’deki kurumların itibarını objektif ve karşılaştırmalı biçimde ortaya koymaya devam edecek. Detaylı bilgiler ve kamuoyu duyurusu ise Haziran 2025’te paylaşılacak.

Xiaomi’den dev hamle: Kendi çipini üretiyor

featured futurebright
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
4 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
5 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Güncel Haberler
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu...
Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
2 hafta önce
ANKÜ Game Jam 2025'e geri sayım başladı!
Haberler
ANKÜ Game Jam 2025’e geri sayım başladı!
Marketing Türkiye
21 Nisan 2025
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Haberler
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Günseli ÖZEN
2 hafta önce
Kozmetikte Kore devrimi: K-Beauty
Haberler
Kozmetikte Kore devrimi: K-Beauty
Sena Tufan
10 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.