Pirelli'nin beklenen takvimi tanıtıldı

Pirelli’nin beklenen takvimi tanıtıldı

Yıllardır takvimi başarılı bir şekilde pazarlama aracı olarak kullanan Pirelli, Bryan Adams imzalı “On the…

Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Yapay zeka ile müşteri hizmetlerinde çağ atlamak

Deloitte, pazarlama ve müşteri deneyimi profesyonellerine yol göstermesi amacıyla “Deloitte 2022 Küresel Pazarlama Trendleri” raporunu…

B2B Marketing & Management Summit'in destekçileri belli oldu

B2B Marketing & Management Summit’in destekçileri belli oldu

Ülke kalkınmasında ve ekonomisinde gitgide değeri daha da artan B2B’deki güncel gelişmelerin ayrıntılarıyla konuşulacağı B2B…

Black Friday'de rekor üstüne rekor!

Black Friday’de rekor üstüne rekor!

Pandeminin de etkisiyle gerek markaların gerek kullanıcıların online alışverişe artan ilgisi ülkemizde Efsane Cuma olarak…

Patron çıldırdı: IKEA aylık 87 cent'e ev kiralıyor

Patron çıldırdı: IKEA aylık 87 cent’e ev kiralıyor

Geçtiğimiz günlerde ilginç bir projeye imza atan IKEA, Tokyo Shinjuku-ku’da ev kiralamaya başladı. Tamamen IKEA…

Pandeminin kurtarıcısı B2B ikinci kez zirveye taşındı

Pandeminin kurtarıcısı B2B ikinci kez zirveye taşındı

Pandemiyle birlikte ülke kalkınmasında ve ekonomisindeki değeri artan B2B’deki güncel gelişmelerin ayrıntılarıyla konuşulacağı B2B Marketing…

B2B Marketing & Management Summit için kayıtlar devam ediyor

B2B Marketing & Management Summit için kayıtlar devam ediyor

Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte uzmanlığıyla tasarlanan B2B Marketing & Management Summit için…

NFT pazarına ünlü yağmuru! – Son 24 saatin gündemi

NFT pazarına ünlü yağmuru! – Son 24 saatin gündemi

WhatsApp’ın geç kalınmış özelliği sonunda yolda Sonunda WhatsApp mesajlarına da emoji ile tepki vermemizi sağlayacak…

Önceliği enerji tasarrufu olan marka kazanıyor

Önceliği enerji tasarrufu olan marka kazanıyor

Marketing Türkiye için araştırma şirketi Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Marka Tercihleri” araştırma serisinin beşincisi “Kuşakların…

Reklamlarda eşitlik

Reklam sektörü daha eşit bir dünya için neler yapabilir?

Ayrımcılığın en yoğun şekilde hissedildiği “toplumsal cinsiyet eşitliği” yani “gender equality” kavramı, 2014’te başlayan “He…

Ayrımcılığa karşı duran markalar

Ayrımcılığa karşı duran markalar

Ayrımcılığa karşı kampanyalar yapmak, adeta ince bir buz tabakasının üstünde yürümek gibi… Cesur çıkışlar toplumun…

Global kahve araştırması

Kahve severler huy değiştirdi!

Pandemi başlangıcından beri sıcak içecek pazarına liderlik eden kahveyle ilgili kötü haber geldi. KPMG’nin son…