Söyleşiler

Dove “Fotoğraf Hilesi Yoktur” damgası ile kadınlara verdiği sözü bir adım öteye taşıyor

Uzun zamandır dünya genelinde ve Türkiye’de hayata geçirdiği kampanyalar kadar tüm dünyada yürüttüğü özgüven seferberliğiyle…

Söyleşiler

“Seyahat sürecini dijital bir deneyime dönüştürdük”

Pegasus Hava Yolları, son zamanlarda güçlü dijital bir dönüşüm yaşıyor. “Türkiye’nin dijital havayolu” sloganıyla başlatılan…

Söyleşiler

“Müşteri ne ister, biliyoruz”

Bulunduğu AVM’nin müşteri sayısını artıran markalar için kullanılan “Anchor” kavramı tam da Boyner’i tanımlıyor. Zira…

Söyleşiler

VakıfBank’ın “Kofti Kahramanlar”ı

Engin Altan Düzyatan’lı reklamlarla iletişim çalışmalarını sürdüren VakıfBank gençlerin karşısına ise oldukça eğlenceli bir dille…

Söyleşiler

Geleceği konuşmaya hazır mısınız?

Çeyrek asrı aşkın süredir aralıksız olarak yapılan ve Avrupa’nın en büyük İK etkinliği olan “PERYÖN…

Söyleşiler

Tüketiciniz doğruyu söylemiyor olabilir

Harvard Business School ve The Joseph C. Wilson School Profesörü, Olson Zaltman Associates’in Kurucu Ortağı…

Söyleşiler

“4 milyon tamam sırada 16 milyon var”

İki yıl önce hayata geçirilen “Türkiye’nin Ödeme Yöntemi TROY” bu kısa zaman içinde tam 4…

Söyleşiler

Koşuya önde başladık diye hiç yavaşlamadık

Son dönemde yaptığı işlerle adından söz ettiren ve başarısını kazandığı ödüllerle taçlandıran Excel İletişim ve Algı Yönetimi,…

Söyleşiler

Anadolu’dan çıkan bir New York’lu

Özbeöz Türk markası olmasına karşın pek çok kişinin aklında “New York’lu bir marka” olarak yer…

Söyleşiler

Bonus kafa artık reşit!

Bir marka düşünün ki günlük konuşma diline yeni bir tabir kazandırsın… Hem de kalıcı olarak!…

Söyleşiler

Bürotime’da hedef açık ara pazar liderliği

Geçtiğimiz yıl Almanya-Frankfurt ve Kenya-Nairobi’deki mağazalarının da açılmasıyla 50 ülkede 150 satış noktasına ulaşan Bürotime…

Söyleşiler

Akbank hayatla yarışıyor

Akbank’ın 70’inci yılı için gerçekleştirdikleri “Yıl 2018, biz 70’iz” kampanyasıyla son birkaç yılın en yüksek…