Söyleşiler

FLO’da hedef net: Dünya markası olmak

Gaziantep’te küçük bir atölyede doğan FLO, bugün 600’e yakın mağazası ve 55 milyon çift ayakkabı…

Söyleşiler

“Tchibo’nun kahvesinde tutku var”

1949’da postayla evlere kahve satışıyla başlayan Tchibo’nun yolculuğu günümüzde binden fazla mağaza ve 22 bin…

Söyleşiler

“BKM ismine yakışan işler yapmak en büyük arzumuz”

Adını herkesin Çok Güzel Hareketler çalışmasıyla duyduğu BKM Mutfak, markalarla gerçekleştirdiği işlerle de ses getiriyor.…

Söyleşiler

Sonra şöyle yazacaklar: İçkiliydi Bilmem Ne

Kendine özgü içerik üretme başarısıyla son yıllarda sosyal medyada öne çıkan hesapların başında geliyor “İçkiliydi…

Söyleşiler

“Türkiye’nin sos uzmanıyız”

Türkiye’nin en büyük ketçap, mayonez ve sos üreticisi Assan Foods, 4 kıtada 30’dan fazla ülkeye…

Söyleşiler

“Digital Signage rekabette fark yaratır”

Dünya’da yaygınlaşan Digital Signage sektörü Türkiye’de de büyük gelişim gösteriyor. Bankalar, mağazalar, sinemalar, restoranlar vb.…

Söyleşiler

“Hedefimizde sektörü büyütmek var”

Olağan Genel Kurul toplantısında yapılan seçimlerle Reklamcılar Derneği’nin (RD) 17. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Volkan…

Söyleşiler

“Düzenden beslenen özgür olamaz”

Prof. Dr. Alâeddin Asna anısına düzenlenen ve iş dünyasıyla üniversiteyi yakınlaştırmayı amaçlayan “Yeni Zamanlar ve…

Söyleşiler

“Altın Pusula’ya ilgi her geçen yıl artıyor”

Türkiye halkla ilişkiler sektörünün “Oscar”ı olarak adlandırılan Altın Pusula’ya sayılı günler kala etkinliğin detaylarını konuşmak…

Söyleşiler

Multinet Up 20’nci yılında kendini baştan yarattı

20 yıl önce yemek kartı şirketi olarak kurulan Multinet Up zaman içinde alt markalarıyla dev…

Söyleşiler

“Biz de o toplantılardan sıkıldık”

Sıkıcı toplantı odaları, tek düze sunumlar ve uyumamak için kendini zor tutan katılımcılar… Şu bir…

Söyleşiler

“Odağımızda bütünleşik bir iletişim stratejisi var”

Bugün pek çok sektörde önemli operasyonlar yürüten, farklı coğrafyalarda farklı kültürlerle iş birliği yapan Anadolu…