Söyleşiler

Acun Ilıcalı: “Coca-Cola olsam ben de Acun’la çalışırdım”

Acun Ilıcalı… Onu ilk olarak spor ve magazin programlarında muhabir olarak gördük. Sonra bir de…

Söyleşiler

O dünyanın en sevilen doktoru

O hiç şüphesiz dünyanın en ünlü, en sevilen, popüler doktoru. Bundan tam 11 yıl önce…

Söyleşiler

Kadınlara yönelik çok katlı pazarlama stratejisinin sırrı!

Avon Türkiye, geçtiğimiz yıl aktif temsilci sayısını artırarak cirosunu yüzde 17 oranında büyüttü. Böylelikle Türkiye,…

Söyleşiler

TTNET’ten Teknoloji Vadisi

Dünyada hızla yaygınlaşan ve telekomünikasyon hizmetleri ile medyayı birbirine yakınlaştıran IPTV’nin hayatımıza girmesine sayılı günler…

Söyleşiler

Kaan Sezyum: Sosyal medya insanların vitrini

Gazeteci, yazar, reklamcı, radyocu, televizyoncu, site sahibi… Bu unvanların hepsine sahip biri var; Radikal köşe…

Söyleşiler

İnsanlara ulaşmak için insani değerlerinizi korumalısınız!

Humankind felsefesiyle reklam dünyasına yeni bir bakış açısı katan Leo Burnett’in Worldwide Kreatif Direktörü Mark…

Söyleşiler

İşten Sezen Aksu yüzünden çıkarıldım!

O Türk medyasının en sıra dışı, en sivri dilli ve en esprili kalemlerinden biri. Akşam…

Söyleşiler

Mobil pazarlamada küresel sırlar paylaşılacak

MMA (Mobile Marketing Association) Türkiye, diğer adıyla Türkiye Mobil Pazarlama Birliği, 28 Haziran’da Esma Sultan…

Söyleşiler

“Türk medyası artık kirli”

Emekli oldu ancak iş, uzun bir süre peşini bırakmadı. İşten ayrılıp tatile gitmek istediği dönemlerde…

Söyleşiler

Ayşe Arman: “Marka yüzü olmak çok havalı”

Yedi yıllık Dubai macerasından sonra geçtiğimiz günlerde Türkiye’ye kesin dönüş yapan Ayşe Arman, ayağının tozuyla…

Söyleşiler

Dünyada Coca-Cola’yı en çok seven ülkeyiz

Coca-Cola Türkiye Pazarlama Direktörü Beyza Ergen, Coca-Cola’ın 200’den fazla ülkede yaptığı Marka Sevgi Endeksi araştırmasının…