Söyleşiler

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Emre Hantaloğlu: “Her üç bilgisayardan biri Lenovo olacak”

“Akıllı dönüşüm” stratejisiyle 2019’da bir önceki yıla göre yüzde 46 büyüme kaydederek liderliklerini sürdürdüklerini belirten…

Söyleşiler

“sahibinden.com artık bir teknoloji şirketi”

Bundan 20 yıl önce Türkiye’de e-ticaret sektörünün henüz filizlenmeye başladığı zamanlarda bir ilan sitesi olarak…

Söyleşiler

İlklerin katılım finans kuruluşu: Kuveyt Türk

Aktif büyüklükte katılım finans kuruluşları arasında ilk sırada yer alan Kuveyt Türk sektöre kazandırdığı pek…

Söyleşiler

PepsiCo Türkiye Yiyecek Pazarlama Direktörü Osman Dilber: “Eğitimde fırsat eşitliği icin çalışıyoruz”

PepsiCo’nun tüm dünyada “Fayda Gözeterek Kazanmak” vizyonuyla çalışanlarına, iş ortaklarına ve faaliyet gösterdiği toplumlara değer…

Söyleşiler

“Mentorink’in globalde değer üretebilen bir teknoloji girişimi olması için çalışıyoruz”

Kurumların akıllı mentorluk çalışmaları başlatmaları ve etkili biçimde yönetmeleri amacıyla kurulan Mentorink, kurumların verimsiz mentorluk çalışmaları…

Söyleşiler

IAB Başkanı Neslihan Olcay: “Markalar bu süreçte ‘fırsatçı’ algısı yaratmamaya özen göstermeli fayda sağlamaya odaklanmalı”

Koronavirüs nedeniyle yaprak kımıldamayan perakende sektöründe markalar da dijital pazarlamaya odaklanmış durumda… Sektörde yaşanan gelişmeleri,…

Söyleşiler

Logo Yazılım 35 yaşında daha çevik, daha dinamik

Görünmeyen bir dev Logo Yazılım… Dört ülkede 800’den fazla iş ortağıyla 90 binden fazla aktif…

Söyleşiler

“İyi kalpli marka” stratejisiyle ‘insana’ odaklanıyoruz

Audi’nin yeni marka stratejisini “İyi Kalpli Marka” söylemi etrafında şekillendirdiğini söyleyen Audi Türkiye Pazarlama Müdürü…

Söyleşiler

“Sanat için ‘esaret’ denen illet de bir hazinedir”

Sinema filmleri, diziler ve özellikle de tiyatro oyunlarıyla Türk toplumunun gönlünde taht kuran Demet Evgar,…

Söyleşiler

“Plaza pazarlamacılığına son”

Kapalı kapılar ardında müşteriyi tanımanın imkansız olduğunu belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer…

Söyleşiler

Cezmi Kalorifer: “Takipçileri ikna etmek artık daha zor”

Sosyal medya fenomeni Cezmi Kalorifer ile Türk halkının mizah anlayışına karşı bakışını, markalarla ne tür iş…

Söyleşiler

Eşantiyon değil değer tasarlıyoruz!

Bir promosyon tişörtün 14 ay saklandığını ve bu sürede ortalama 3 bin 400 izleme (impression)…