Söyleşiler

Diplomalı influencer ajansı: Healthnet

Healthnet bildiğiniz influencer ajanslarından bir hayli farklı. Sadece sağlıklı yaşam alanına odaklanan ajansın bünyesinde yalnızca…

Söyleşiler

“Mima bir nefes alma hikayesi”

“The Profesyonel” kitabıyla edebiyat dünyasına adım atan ardından “Fabrika Ayarlarına Dön” ile yazarlık serüvenini sürdüren…

Söyleşiler

“OPET istasyonları deneyim merkezine dönüşecek”

Geçtiğimiz Mart ayında OPET’te Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başlayan Murat Zengin “Sunduğumuz…

Söyleşiler

“Amacımız radyonun reklam yatırımlarındaki payını arttırmak“

Radyo, erişimi en yüksek ikinci mecra olmasına rağmen reklam yatırımlarında yeterli payı alamıyor. Bunun nedenlerini…

Söyleşiler

Rekabet artacak iyi olan kazanacak!

Türkiye’de 255 olan restoran sayısını beş yıl içinde 500’e çıkarmayı hedeflediklerin söyleyen McDonald’s Türkiye Genel…

Söyleşiler

“Sigorta artık korkunun değil, özgürlüğün simgesi”

Groupama Sigorta sosyal medya kampanyalarıyla son dönemde adından sıkça söz ettiriyor. Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak…

Söyleşiler

“Çatlat Yaratıcılığınla!” Envy Awards yakında!

Şüphesiz pek çok reklam yaratıcısının kariyerinde önemli bir yere sahip olan Copy Break’i belli bir…

Söyleşiler

“Medyanın ölmesine izin verilmemeli!”

3N Medya’nın televizyon kanalı TV100 geçtiğimiz aylarda yayın hayatına merhaba dedi. Kanalın yayın politikasını konuşmak…

Söyleşiler

Havas İstanbul “Anlamlı Markalar” yaratmaya odaklandı

Tabiri caiz ise Havas Istanbul bu yıl yaratıcılık dozu yüksek işleriyle sektörde fırtına gibi esiyor……

Söyleşiler

Dikkat! Reklamınız cinsiyetçi olabilir

Toplumun genetik koduna işleyen toplumsal cinsiyet rolleri bugün kadınları da erkekleri de çocukları da mağdur…

Söyleşiler

“İlk hedefimiz küskün hava yollarını geri getirmek”

Yıllık 90 milyon yolcu kapasitesine sahip, 76 buçuk milyon metrekareyle dünyanın en büyük hava terminallerinden…

Söyleşiler

FLO’da hedef net: Dünya markası olmak

Gaziantep’te küçük bir atölyede doğan FLO, bugün 600’e yakın mağazası ve 55 milyon çift ayakkabı…