Söyleşiler

Erdal Güven: “Çok seslilik endişesi gazeteleri kimliksizleştiriyor!”

Muhalif duruşuyla kısa zamanda ciddi bir okur kitlesine ulaşan diken.com.tr’nin bu başarısını konuşmak üzere bir…

Söyleşiler

FreakOut Turkey ile webe özel reklamlar

Native display ad network şirketi olarak hizmet veren FreakOut Turkey, mobil webe özel bir reklam…

Söyleşiler

“Ben şöhret olacak adamı gözünden tanırım!”

Tümay Özokur…. Şüphesiz ki Türkiye’de derinliği olan kadınlardan biri. Aynı zamanda sektörün de derya denizi.…

Söyleşiler

Hürriyet’in yeni girişimi Brand & Stories’i Emre Faks anlattı

Kristal Elma Festivali’nde Hürriyet’in yeni dijital reklam formatı olan ‘Brands&Stories’ (Markalar ve hikayeler) lansmanı gerçekleşti. Markaların…

Söyleşiler

R/GA İstanbul Ortadoğu Bölge Yöneticisi Sertan Eratay ve EMEA direktörü Matt Loder ile söyleşi

R/GA’in CEO’su Bob Greenberg’in Cannes Lions sırasında basın odasında verdiği röportajda İstanbul’da bir ofis açmayı…

Söyleşiler

“Doğru mesajları bulmak için doğru soruları soruyoruz…”

Pazarlamanın en önemli ayaklarından birini oluşturan, doğrudan satın alma sürecindeki en önemli adımı oluşturan ve…

Söyleşiler

30 milyon müşteri bu ekranlara bakıyor!

DigiActive Reklam Ajansı şimdide reklamları şehirlerarası yollarda yılda 30 milyon tekil müşteriyle buluşturuyor! DigiActive’in Kurucusu…

Söyleşiler

Yiğit Gürçay: “Lassa’nın global marka yüzü Arda Turan olacak”

Brisa’nın yeni Genel Müdürü Yiğit Gürçay, göreve geldikten sonraki ilk söyleşisini Marketing Türkiye’ye verdi… Hem…

Söyleşiler

Gerçek usta çıraklığını hiç unutmayandır!

12 yaşında çıktığı içsel yolculuğunda binlerce insana dokunan, seminerle, eğitimlerle kitaplarla hakikate ulaşma yolunda yoldaşlık…

Söyleşiler

Markaların yeni iletişim aracı: Animasyon Video

Büyük, küçük demeden herkesi ekran başına kilitleyen animasyon tanıtım videoları, son yıllarda şirketlerin satış potansiyellerini…

Söyleşiler

Taha Akyol: “Erdoğan medyanın işleyişini anlayamadı!”

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Türkiye’deki medyanın işleyişini bir türlü anlayamadığını ifade eden Hürriyet gazetesi yazarı Taha Akyol,…

Söyleşiler

Hipnozu sadece kötü niyetli reklamcı kullanmaz!

“Hipnoz içeren reklamlarda genellikle doğum ve ölüm olmak üzere iki temel unsur vardır. Her ikisi…