Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil…
Metro Türkiye Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü Seçil Demiralp ile; 30. yılını kutlayan…
Ödül ve sadakat programları dendiğinde akla ilk gelen nedense B2C sektörler oluyor. Günsan Elektrik, anahtar…
“365 Derece Hizmet” anlayışıyla sesini duyurmayı hedefleyen, kurum içi fikirleri destekleyen ve tüm bunları yaparkennodağında…
Kuruluşundan bu yana Youthworks’ü tüm yaratıcı ajanslardan ayıran veri odaklı ve dijitale doğmuş olması oldu.…
10 yıl önce yalnızca Turkcell’e hizmet vermek için kurulan İz İletişim bugün 21 ana şirket…
Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi…
Fiat, geçtiğimiz yılı hafif ticari araç ve otomobil pazarının en çok satan markası olarak kapatarak…
Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi…
E-mail marketing’in üzerinde en çok spekülasyon yapılan dijital iletişim biçimi olmasına karşın salgın döneminde dahi…
Sanatçı Haluk Levent tarafından çok kısa bir süre önce kurulan Ahbap özellikle sosyal medya üzerinden…
P&G’nin ambalajlarının yüzde 86’sını geri dönüştürülebilir olarak ürettiğini söyleyen P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya…