Söyleşiler

Yolcu360’ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil…

Söyleşiler

Metro Türkiye zor günde HORECA’nın yanında!

Metro Türkiye Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü Seçil Demiralp ile; 30. yılını kutlayan…

Söyleşiler

Günsan Elektrik GEP Club ile B2B’de bir ilk

Ödül ve sadakat programları dendiğinde akla ilk gelen nedense B2C sektörler oluyor. Günsan Elektrik, anahtar…

Söyleşiler

Yeni nesil tüketiciye, yeni nesil iletişim!

“365 Derece Hizmet” anlayışıyla sesini duyurmayı hedefleyen, kurum içi fikirleri destekleyen ve tüm bunları yaparkennodağında…

Söyleşiler

Yeni nesil ekonominin ajansı: Youthworks

Kuruluşundan bu yana Youthworks’ü tüm yaratıcı ajanslardan ayıran veri odaklı ve dijitale doğmuş olması oldu.…

Söyleşiler

Nedim Özkan: Duvara bantlanan o muzu biz yedik!

10 yıl önce yalnızca Turkcell’e hizmet vermek için kurulan İz İletişim bugün 21 ana şirket…

Söyleşiler

Thomas Kolster: “Toplumsal fayda, ticari getirilerin önüne geçiyor”

Topluma yalnız olmadığı mesajını vermek salgın süresince pek çok markanın temel stratejisi oldu. Ancak kimi…

Söyleşiler

Özgür Süslü: “Misyonumuz herkes için iyi bir otomobil sunmak”

Fiat, geçtiğimiz yılı hafif ticari araç ve otomobil pazarının en çok satan markası olarak kapatarak…

Söyleşiler

Aslan Doğan: “Müşteri iletişiminin temeli duygu yaratmaktan geçiyor.”

Etiya, markaların tüm dijital kanallarını tek platformdan bir arada yönetme imkanı veren Dijital Etkileşim Yönetimi…

Söyleşiler

Turgut Taneli: “E-mail marketing her dönem çalışıyor”

E-mail marketing’in üzerinde en çok spekülasyon yapılan dijital iletişim biçimi olmasına karşın salgın döneminde dahi…

Söyleşiler

Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”

Sanatçı Haluk Levent tarafından çok kısa bir süre önce kurulan Ahbap özellikle sosyal medya üzerinden…

Söyleşiler

Ceren Demir Tonguç: “Başarının anahtarı tüketicileri iyi dinlemek”

P&G’nin ambalajlarının yüzde 86’sını geri dönüştürülebilir olarak ürettiğini söyleyen P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya…